واحد دامپزشکی بخش جبالبارز جنوبی در عنبرآباد افتتاح شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، با پیگیری یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی واحد دامپزشکی بخش جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد با حضور مدیرکل دامپزشکی جنوب استان و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار افتتاح شد.

 

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان در آیین افتتاح این واحد دامپزشکی گفت: این واحد دامپزشکی در محل ساختمان مرکز خدمات جهاد کشاورزی با چهار نیرو و یک خودروی عملیاتی شروع به کار می کند.
علی احمدی خاطرنشان کرد: این منطقه با داشتن ۱۴۰ هزار راس دام سبک و سه هزار راس دام سنگین یکی از قطب های دامپروری در جنوب استان است.
وی افزود: امیدواریم با راه اندازی این واحد دامپزشکی شاهد بهبود و افزایش خدمات دامپزشکی برای دامداران بخش جبالبارز جنوبی و رضایت آنان باشیم.
مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان گفت: نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی با هدف ارائه خدمات بهتر و بیشتر در راستای برنامه های کلان دامپزشکی کشور پیگیر احداث این مرکز بودند که در سال جدید این مهم محقق شد.
وی افزود: قبل از راه اندازی این واحد مردم این منطقه برای دریافت خدمات باید به شهر عنبراباد مراجعه می کردند ولی با پیگیری نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی خدمات در محل زندگی مردم به ان ها ارایه می شود.

وی مقابله با تهدیدات زیستی را برای انسان بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: هر سال با اجرای طرح های مختلف واکسیناسیون اقدام به حفاظت از جمعیت دامی منطقه در برابر تهدیدات زیستی می کنیم تا به تبع آن امنیت غذایی و سلامت جامعه انسانی حفظ شود.