رمان « بی پدر» اثر سهراب براهام نویسنده جیرفتی رونمایی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، با حضور مسئولین ، مردم و هنرمندان ،آیین رونمایی از رمان« بی پدر» اثر سهراب براهام برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان شامگاه چهارشنبه در آیین رونمایی از این رمان گفت : سهراب براهام و خانواده گرامی اش از افتخارات جنوب کرمان هستند و تاکنون نیز رتبه های برتر کشوری را کسب نموده اند.

حسین اسحاقی افزود: طی سفری که دکتر صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جیرفت داشتند ،از این خانواده به عنوان پدیده یاد نمودند و بسیار باعث خرسندی ایشان بود که چنین خانواده هایی که ادبیات سرلوحه کارشان است وجود دارد.

وی همچنین در بخشی از سخنانش گفت :ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت به اداره کل منتقل شده و این ساختمان در حال تجهیز برای راه اندازی یک مجتمع فرهنگی و هنری است.


اسحاقی  به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: امروز طی حکمی دبیر اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان معرفی شد تا در زمینه تحقق شعار سال با برنامه ریزی و شتاب بیشتری حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: انتخاب شهرستان قلعه گنج در جنوب کرمان به عنوان شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی یک افتخار است لذا با برنامه ریزی دقیق برای انجام فعالیت های فرهنگی تلاش می کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان بیان کرد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و استاندار کرمان در زمینه مسائل فرهنگی، پیوست فرهنگی در همه امور اقتصادی برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: امسال در جهت ارتقاء فعالیت های فرهنگی با روحیه جهادی تلاش انجام می دهیم.
اسحاقی از برگزاری همایش بین المللی جیرفت شناسی خبر داد و گفت: این همایش طی سال جاری در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.


سهراب براهام نویسنده رمان ‘بی پدر’ نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت: این رمان طی یکسال و نیم در تیراژ ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ رسید.
سهراب براهام با بیان اینکه همه اعضای خانواده هفت نفری ام هنرمند هستند افزود: تاکنون هفت کتاب در زمینه شعر، داستان و رمان نوشته ام که سه کتاب شعر با همکاری تمام اعضای خانواده ام خلق شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون هشت کتاب دیگر در زمینه شعر و داستان آماده چاپ است که نیازمند حمایت مالی مسئولان می باشم لذا امیدوارم این مهم محقق شود.

آیین رونمایی از این رمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین فرهنگی و هنری ، بخشدار مرکزی جیرفت ، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت ، رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت ، مردم ، هنرمندان و با شعرخوانی تعدادی از شاعران  برگزار شد.