. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 23990 تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396 | 10:11 ق.ظ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به سرعت در حال انجام است / دستاوردهای قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان /تصاویر

به گزارش کنارصندل ، دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی ،دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر بیرجندی معاون توسعه دانشگاه، فرماندار کهنوج، شهردار کهنوج و … از روند اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کهنوج بازدید نمودند.   در این بازید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح […]

به گزارش کنارصندل ، دکتر حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی ،دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر بیرجندی معاون توسعه دانشگاه، فرماندار کهنوج، شهردار کهنوج و … از روند اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کهنوج بازدید نمودند.

 

در این بازید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت در حوزه تحت پوشش دانشگاه ، اظهار داشت: ۲۸۹ پروژه عمرانی با زیربنای ۸۰ هزارو ۴۶۹ متر مربع و با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان احداث و یا به سرعت در حال اقدام است.

 

دکتر محمدرضا محمدی افزود:برنامه تحول نظام سلامت ، برنامه‌ای ارزشمند و فرصتی استثنایی بود که با عملیاتی شدن این طرح علاوه بر اعتماد مردم، تحولی در حوزه پیشگیری از بیماری‌ها، ارتقای سلامت عمومی همچنین ارتقای شاخصه‌های بهداشتی و کاهش هزینه‌ها ایجاد شد.

 

وی با اشاره به افق خوب پیش روی حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان گفت: امیدواریم با تحولی که در کمیت و کیفیت خدمات پزشکی، نیروی انسانی و تجهیزات بهداشت درمان صورت گرفته است ، شاهد دستاوردهای قابل توجه در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت باشیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، معاون توسعه و … همچنین از بیمارستان سیدالشهدا رودبار جنوب  نیزبازدید نمودند و با توجه به کمبودهای این بیمارستان ، احداث سه پانسیون پزشکان ، احداث سایبان خودروها و تجهیزات دیگر در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت.


نظرات بینندگان:

  1. سعید گفت:

    تشکر از زحمات همه خدمتگزاران به مردم

  2. 12 گفت:

    واقعا تشکر از زحمات علوم پزشکی جیرفت، ان شاالله به زودی شاهد رفع مشکلات مردم باشیم
    این اقدامات نظام نباید نادیده گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =