هنداونه تلخ به مقصد نرسید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،جانشین انتظامی شهرستان “رودبارجنوب” از دستگیری دو نفر قاچاقچی و کشف ۶۱ کیلوگرم تریاک توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سرگرد”ناصر کوهستانی”گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ،ماموران ایست و بازرسی”بهادر آباد”حین کنترل خودروهای عبوری محور “کهنوج-جیرفت”به یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه مشکوک شدند.
وی افزود:در بازرسی اولیه مشخص شد خودور مذکور دارای جاساز مواد مخدر است لذا برای بررسی دقیق تر به پارکینگ منتقل شد.
این مقام انتظامی بیان داشت:در بازرسی دقیق خودرو ۶۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در درون بار هنداونه جاساز شده بود،کشف شد.
کوهستانی در پایان با اشاره به این مطلب که در این عملیات دو نفر متهم نیز دستگیر شدند،خاطرنشان ساخت:متهمان پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
جانشین انتظامی رودبارجنوب در پایان بیان داشت:طرح های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری های مردم بیش از گذشته با ماموران پلیس تداوم یابد تا از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات خود از طریق سامانه ۱۱۰ ، فعالیت سوداگران مرگ را ناکام بگذارند.