حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت ما را بیشتر و دشمنان را سرافکنده خواهد کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

فرماندار جیرفت گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای ضریب امنیت ما را بیشتر خواهد کرد و دشمنان را سررافکنده بنابراین از نامزدهای انتتخاباتی توقع است تا مردم را تشویق به حضور حداکثری برای شرکت است.


کنارصندل، احمد امینی روش عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی انتتخابات شورای اسلامی این شهرستان  که با حضور تمامی نامزدهای انتخابات،هیات نظارت و اعضای شورای تامین برگزار شد، افزود: هم  اکنون به برکت خون شهدا و مشارکت مردم  شاهد برگزاری ۳۸ انتخاب در این کشور هستیم که نشان از افزایش روحیه مشارکت مردم می باشد این در حالی است که همسایگان مجاور ما درگیر جنگ و  ناامنی می باشند.
وی خاطرنشان کرد: حضور گستره نامزدهای انتخابات در شوراهای شهر و  روستای این  شهرستان هم نشان از شوق امید و  خدمت به مردم را دارد و امروزه شاهد این هستیم  که روحیه مشارکت و خدمت در این شهرستان باشکوه خاصی در حال بارور شدن  است و شادابی خاصی را به شهر بخشیده  است.


وی افزود: اهمیت انتخابات برای همه مشخص  است و تعین  سرنوشت مردم به دست خود هم از دیگر برکات این  نظام  محسوب می شود که در فصل انتخابات به خوبی نمود پیدا خواهد کرد.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: قطعا مردم یکبار دیگر در این انتخابات قدرت خود را به دشمنان نشان  خواهند داد و مجریان انتخابات هم با تجربه ۳۸ ساله سعی خواهند کرد انتخاباتی با شور و ایمن برگزار کنند.
وی عنوان  کرد: به عنوان  نمایندده عالی دولت در این شهرستان  تمامی سازوکارهای انتخاباتی را مدنظر قرار می دهم و  تمامی برنامه های سخت افزاری و  نرم  افزاری را به درستی تبیین خواهیم  کرد و همواره بی طرفانه این انتخابات را باشکوه برگزار منی کنیم.


وی با بیان  اینکه قانونمندی نامزدهای انتخاباتی دلیل اصلی برای برگزاری اننتخاباتی سالم  به شمار می رود ، افزوود: لازم است تا تمامی نامزدها در چارچوب قانون  حرکت کرده و دستورالعمل های قانونی را مدنظر قرار دهند.
امینی روش در ادامه یادآور شد: امنیت این انتخابات مستلزم  همراهی نامزدها است و در این شرایط حساس کشور پسندیده نیست تا با ایجاد بداخلاقی و  تشویش اذهان  عمومی درصدد کسب رای بیشتری باشیم.
وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات شوراها به جای تخریب رقبا توانایی هایشان را بیان کنند، افزود: برخی افراد با تخریب دیگران و سیاه نمایی سعی در سوء استفاده از مردم  را دارنداین درحالی است که بیان  توانایی های نامزدها مهمترین دلیل موفقیت آنها محسوب می شود.
وی عنوان  کرد: رعایت نظم  و قانون توسط نامزدها نشان دهنده نظم کاری آنها می باشند و با آلوده  کردن  فضای شهر نا امنی ایجاد نکنند هرچند که مجریان انتخابات هم این آمادگی را به طور کامل برای مقابله با این  نا امنی ها را دارند.


فرماندار جیرفت در ادامه گفت: ما باید به این واقعیت برسیم  که این مردم دیکته نویس نیستند وهرنوع برخورد غیرقانونی از سوی نامزدها باعث می شود تا مردم نسبت به نظام بی اعتماد شوند و در دیگر برنامه های دولت هم از خود رقبتی نشان  ندهند.
وی خطاب به مسئولان دولت هم  گفت: استفاده از هر نوع بیت المالی که به نفع یک  کاندید استفاده شود به شدت برخورد خواهد شد و کسانی که بخواهند سلامت انتخابات را به خطر اندازند به شدت مقابله خواهیم کرد.
وی افزود: جانمایی ستادهای نامزدها بایداز قبل مشخص شود و تمامی نامزدها باید از هم  اکنون برای جانمایی ستاد و محل تبلیغات خود باید با فرمانداری هماهنگی های لازم  را انجام دهند.
وی بیان کرد: بر این اساس نامزدها حق برگزاری ستاد در خیابان دولت و یکطرفه در این شهرستان را ندارند چرا که این مناظق جز محدوده بازار شهر می باشد و حقوق شهروندان را ضایع خواهد کرد.