با دستگیری ۲۰ نفر متهم و توقیف ۱۴ وسیله نقلیه متخلف در روز گذشته


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری ۲۰ نفر متهم و توقیف ۱۴ وسیله نقلیه متخلف  طی روز گذشته  در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ماشاالله ملائی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با اشاره به موفقیت آمیز بودن این طرح و تاثیر آن بر ثبات امنیت پایدار گفت :  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در روزگذشته با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب، دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی اجرا شد.


وی دستگیری ۲۰ نفر متهم تحت تعقیب مقام قضایی و اراذل و اوباش و مزاحمان مردم ، توقیف ۱۴دستگاه وسیله نقلیه متخلف ، کشف مقادیری سلاح سرد ، و برخورد با ۲۶ خودرو شیشه دودی را از دیگر نتایج مثبت این طرح عنوان کرد.
” ملائی ” گفت : متهمین دارای سوابقی از قبیل ، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز ، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ، خرید و فروش مواد مخدر ، سرقت و ایراد ضرب و جرح عمدی هستند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.
این مقام انتظامی  در ادامه با اشاره به نقش مهم مشارکت مردم  در ثبات امنیت، خاطر نشان کرد: هر چه این پیوند قویتر باشد امنیت حاصل از آن ملموس تر و پایدار تر خواهد بود به طوری که در جوامع امروزی امنیت پایدار را نوعی نعمت اجتماعی می پندارند که تمامی حکومت ها برای تحقق آن تلاش می کنند.


فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با تأکید بر اجرای طرح های مختلف پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم است و با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند اجازه جولان نخواهد داد.
تهیه خبر :ستوانیکم ایمان برخوری مهنی