سوداگران مرگ در انتقال ۵۳ کیلو گرم تریاک ناکام ماندند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ ماشاالله ملائی فرمانده انتظامی “جیرفت” از ناکامی سوداگران مرگ درانتقال ۵۳کیلو گرم تریاک در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ با استقرار ایستگاه بازرسی موقت در محوراسفندقه – بافت به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور توقف آن را صادر می نمایند.

 
ملائی خاطر نشان کرد : راننده خودرو به محض مشاهده مامورین با تغییر مسیر ناگهانی قصد متواری شدن از صحنه را داشته که با هوشیاری پلیس خودرو وی متوقف شد.
وی افزود: در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو مذکور مقدار ۵۳کیلو و ۳۹۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
“ملائی” اظهار داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

 
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد سوداگران مرگ و هنجار شکنان در هیچ نقطه ای احساس آرامش کنند از شهروندان خواست برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.