نویسندگان توانایی در جنوب وجود دارد که می شود با اعتبار اسم برد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ، عصر دیروز یکشنبه (۱۰ اردیبهشت) معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جمع انجمن داستان  شهرستان جیرفت گفت: نویسندگان توانایی در جنوب وجود دارد که می شود با اعتبار اسم برد.

سید حسین طیبی با اشاره به قلم و اینکه خداوند در اولین واژه پیامبرش را به خواندن فراخواند، افزود: نویسندگی یک نعمت بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده است ، چرا که آثاری به یادگار می گذارید و دیگران بهره می برند.

وی ادامه داد: مسائل مادی و دنیایی مانعی برای شما نخواهد بود و مسیری را دنبال می کنید که سرشار از پاکی و زلالی است .

طیبی با اشاره به حمایت از نویسندگان گفت: وظیفه ارشاد ایجاد فرصت هاست و ما با تمام توان از نویسندگان حمایت خواهیم کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اردو تفریحی آموزشی نویسندگان جنوب کرمان در آینده ای نزدیک به یکی از مناطق زیبای جیرفت خبر داد

سید حسین طیبی همچنین گفت :چاپ یک کتاب از داستان های نویسندگان جنوب کرمان در دستور کار این اداره کل قرار می گیرد.

مسئول انجمن داستان جنوب کرمان نیز با تشکر ویژه از حمایت های معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،گفت: ۱۵۴ نویسنده در جنوب کرمان وجود دارد که عضو انجمن های داستان هستند .

محمدرضا براهام با اشاره به توانمند بودن این نویسندگان افزود: در جشنواره های مختلف استانی و کشوری این نویسندگان رتبه هایی کسب نموده اند که بی نظیر است .

وی با اشاره به مشکلات عدیده این انجمن ها نظیر عدم وجود مکان مناسب و…خواستار حمایت بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از نویسندگان شد.

مسئول انجمن داستان شهرستان جیرفت نیز در این نشست گفت: انجمن داستان جیرفت مدت چندین سال است که یکی از فعالترین انجمن های استان است .

فریبا عادلی افزود:ما گزارش های هفتگی این انجمن را به صورت مکتوب داریم و از اعضا امضا گرفته می شود .

وی خاطرنشان کرد:زمان برگزاری  این انجمن روزهای یکشنبه رأس ساعت ۶ بعد از ظهر است و شرکت برای تمام عموم نیز آزاد است.

در این نشست دو ساعته نیز، فاطمه براهام و امیراسماعیل امیرانی از اعضای نونهال این انجمن به داستان خوانی پرداختند و مورد تشویق معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان قرار گرفتند.