نظم و امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است/ رصد شبانه روزی فضای مجازی


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت  در جمع کاندیداهای شورای شهر با بیان اینکه تمام توانمان را به ‌کار می گیریم تا بتوانیم انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم ،نظم و امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی دانست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت انتخابات است ، گفت: هرگونه فعالیت یا تبلیغی خارج از چارچوب قانون تخلف محسوب شده و مدیر یا ادمین سایت و کانال در تمامی شبکه‌های اجتماعی مسئولیت کلیه محتواهای مجرمانه منتشر شده را برعهده خواهد داشت.

“ملائی ”  با تاکید براینکه دنیا طلبی موجب سرشکستگی وانحراف مومن می شود، افزود: هیچگاه نباید برای حفظ منافع و جایگاه خود کاری کنیم که شرمنده خداوند و شهدا بشویم.

این مقام مسئول با بیان اینکه فعالیت کاندیداها در فضای مجازی به صورت شبانه روزی رصد می شود ،خاطر نشان کرد : پلیس شهرستان برای تامین امنیت انتخابات در فضای مجازی با برنامه‌ریزی مناسب، افزایش سطح آمادگی و تعامل با سازمان‌های ذیربط، ملزم به انعکاس کوچکترین رفتار غیرقانونی کاندیداها و هوادران، پس از مستندسازی به مراجع ذیربط می‌باشد.

سرهنگ “ملائی ”  با تاکید بر اینکه در ایام برگزاری انتخابات متاسفانه با افزایش میزان فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه هستیم، گفت: از این رو میزان تخریب‌ها، دروغ پردازی و نظرسنجی‌های ساختگی توسط گروه‌ها افزایش یافته است که ما از نامزدهای محترم درخواست داریم با بینش وآگاهی لازم خبرهای مختلف را ارزیابی نمایند و عامل انتشار اخبار کذب نباشند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با تاکید بر لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها به قانون ، اظهار داشت: امیدواریم نامزدهای ‏انتخاباتی و طرفداران آنها همچون دوره های گذشته که اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده‌اند تا پایان خلق این حماسه سیاسی ‏با روحیه‌ برادری و اخوت با یکدیگر برخورد کرده و از ایجاد بی‌نظمی بپرهیزند‎.