نمایشگاه آثار تعدادی از هنرمندان هنرهای تجسمی جیرفت افتتاح شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج ) با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد ، تعدای از اعضای شورای اسلامی شهر و هنرمندان ،نمایشگاه گروهی آثار هنرمندان هنرهای تجسمی  ( طراحی ، نقاشی و خوشنویسی ) آموزشگاه آزاد تجسمی کوثر در موسسه یادمان ولایت جیرفت افتتاح شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه این نمایشگاه گفت: با توجه به بحث اوقات فراغت در تابستان ، آموزشگاههای آزاد هنری در سراسر جنوب کرمان ،پذیرای هنرجویان برای آموزش های هنری در زمینه هنرهای تجسمی ،تئاتر و موسیقی می باشد.

فرخی با بین اینکه ۱۵ آموزشگاه فعال در جنوب کرمان در زمینه های ذکر شده داریم ،تصریح کرد: طبق آمار سال گذشته ،حدود ۱ هزار و ۸۰۰ نفر در این آموزشگاههای آزاد هنری ثبت نام نموده اند .

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جدید با کیفیت بهتری صورت پذیرد تا شاهد هنرجویان بیشتری باشیم.

 

رئیس آموزشگاه آزاد هنری کوثر نیز گفت: این نمایشگاه از امروز ۲۰ اردیبهشت به مدت یک هفته پذیرای علاقه مندان می باشد.

محسن عادلی افزود: ۲۰ اثر از ۸ هنرمند آموزشگاه آزاد هنری کوثر در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است که به طور کلی این آثار شامل طراحی ، نقاشی و خوشنویسی می باشد.

وی  خواستار حمایت مسئولین از بخش خصوصی و آموزشگاههای آزاد هنری در سطح جنوب کرمان شد.

این هنرمند با بیان اینکه باید سبک ها و شیوه های نوین هنرهای تجسمی در جنوب آموزش داده شود خواستار دعوت از مربی و اساتید برتر استانی و کشوری جهت آموزش هنرمندان شد.

عادلی همچنین در بحث اقتصاد هنر از مسئولین ذی ربط خواست : به خرید و فروش آثار توجه شود و هنرمندان جهت خرید آثارشان به ارگان های دولتی معرفی شوند.

این هنرمند عزیز و خوش فکر شهرمان در پایان تک بیتی برایمان خواند که شنیدنش خالی از لطف نیست..

 

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است

بنیاد هیچ منزلتی پایدار نیست

علاقه مندان جهت ثبت نام در این آموزشگاه می توانند در وقت اداری به موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت مراجعه یا با رئیس آموزشگاه هنرمند گرامی آقای محسن عادلی تماس بگیرند

۰۹۱۳۹۴۹۷۳۵۱

خبر و تصاویر: محمدرضا براهام