تامین امنیت انتخابات صحنه اقتدار پلیس است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، سرهنگ “رضا فیروزبخت”  فرمانده انتظامی رودبارجنوب در جمع اعضای شورای تامین،اعضای هیات اجرایی نظارت برانتخابات و مجریان و نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: تامین امنیت انتخابات صحنه اقتدار پلیس است.

 

سرهنگ فیروزبخت در این جلسه افزود: تامین امنیت انتخابات از از جمله ماموریتهای مهم و حساس پلیس است و نیروی انتظامی با برنامه ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد.
وی با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و‌ روستا تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی در موضوع انتخابات تامین امنیت این حماسه بزرگ و مردمی بوده که پلیس در راستای تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با هوشیاری کامل و انجام وظیفه ذاتی و نظارتی از آمادگی لازم جهت برقراری نظم و امنیت این حماسه بزرگ سیاسی کشور برخوردار است.
این مقام مسئول حفظ و ارتقا آمادگی رزمی کارکنان ،اشرافیت و رصد مستمر اطلاعاتی مسائل مربوط به انتخابات با رعایت کامل بیطرفی پلیس را یکی از مهمترین اولویت‌های فعلی نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان ساخت: کسانی که سعی در ایجاد اختلال در امنیت انتخابات را دارند بدانند که چنانچه بخواهند به انحا مختلف فضای انتخابات را مسموم کنند با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا مواجه خواند شد.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب در ادامه با اشاره به فعالیت کاندیداها در فضای مجازی بیان داشت: هرگونه فعالیت یا تبلیغی خارج از چارچوب تخلف محسوب شده و‌ مدیر یا ادمین سایت یا کانالها در تمامی شبکه های اجتماعی مسئولیت کلیه محتوای منتشر شده را برعهده خواهند داشت.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش کاربران فضای مجازی و‌ شبکه های اجتماعی در ایام انتخابات به‌مراتب دروغ پردازی و تخریب نیز افزایش می‌یابد که ما از نامزدها می خواهیم با بینش و آگاهی لازم خبرها و مطالب را به صورت دقیق ارزیابی کرده و خدایی نکرده عامل انتشار اخبار و مطالب کذب نباشند.
“سرهنگ فیروز بخت” در پایان از مسئولان و نهادهای مربوطه درخواست کرد ضمن رعایت اخلاق، با حفظ وحدت و‌همدلی نهایت همکاری را با پلیس در راستای تامین امنیت انتخابات داشته باشند تا ان شاالله شاهد انتخاباتی سالم توام با شور و شعور سیاسی که مد نظر رهبری معظم انقلاب است باشیم.