از یازده جوان برتر در جشنواره جوان برتر سبزواران تجلیل شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، روز شنبه ۲۳اردیبهشت ماه به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان ، جشنواره جوان برتر سبزواران با هدف ایجاد نشاط، انگیزه و‌ خودباوری در میان جوانان ، در شهرستان جیرفت برگزار گردید.

 

دبیر جشنواره ضمن اشاره به برپایی این جشنواره برای اولین بار در شهرستان جیرفت افزود:
این جشنواره به همت اداره ورزش و جوانان ،اداره آموزش و پرورش، دانشگاه جیرفت،بانک کشاورزی و شرکت مهندسی بارز آرمه به منظور ایجاد روحیه خودباوری و نشاط در میان جوانان برگزار شد.از دیگر اهداف این جشنواره شناسایی،جذب و معرفی جوآنان برتر شهرستان از این طریق بوده است.

 

المیرا اقتدارنژاد از نحوه برگزاری و انتخاب جوانان در این جشنواره گفت : اطلاع رسانی جهت نام نویسی در این جشنواره از طریق فراخوان به تمامی ادارات،نهادها و نصب بنر در سطح شهرستان و همینطور فضای مجازی صورت گرفت.
جوانان در حوزه های تعریف شده جهت شرکت در برنامه نام نویسی کردند و پس از اتمام فراخوآن ،رزومه،سوابق و فعالیتهای آنان در کمیته های داوری متشکل از کارشناسان نهادهای مربوطه بررسی و از حوزه های مؤجود ،جوان برتر انتخاب و در پایان در جشنواره جوان برتر سبزواران از آنان تجلیل بعمل آمد.

 
لازم به ذکر است که عدم نام نویسی و عدم حضور دیگر جوانان شایسته شهرستان ، دلیلی بر برتر نبودن آنان نمیباشد و ان شالله از سالهای آتی شاهد حضور پر رنگ تر تمام جوانان خواهیم بود چرا که در گوشه گوشه جیرفت عزیز جوانان موفق و توانمندی حضور دارند که میبایست از طریق برگزاری چنین برنامه هایی معرفی و تشویق شوند.
وی در پایان از تمامی کسانی که در این جشنواره حضور یافتند تقدیر و تشکر نمود‌.