. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 25187 تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396 | 20:17 ب.ظ

سکوت مادر دانش آموز جیرفتی کتک خورده پس از ۲ماه شکست/سوراخ شدن شبکیه چشم دانش آموز جیرفتی با ماژیک معلم

به گزارش سایت کنارصندل، روز ۲۳اسفند ماه ۱۳۹۵یک دانش آموز جیرفتی در یکی از مدارس جیرفت در کلاس درس مورد اثابت ماژیک معلم از ناحیه چشم سمت چپ قرار می گیرد. مادر این دانش آموز در توضیح سکوت خود در طول این مدت گفت: با مراجعه به بازرسی آموزش وپرورش جیرفت پیگیر این اقدام شدم […]

به گزارش سایت کنارصندل، روز ۲۳اسفند ماه ۱۳۹۵یک دانش آموز جیرفتی در یکی از مدارس جیرفت در کلاس درس مورد اثابت ماژیک معلم از ناحیه چشم سمت چپ قرار می گیرد.

مادر این دانش آموز در توضیح سکوت خود در طول این مدت گفت: با مراجعه به بازرسی آموزش وپرورش جیرفت پیگیر این اقدام شدم و در بازرسی پس از ضبط سخنان معلم ،دانش آموزان ورییس مدرسه تایید بر پرتاب ماژیک توسط معلم به سمت دانش آموز صورت گرفت.

مادر دانش آموز گفت: در کلاس درس در پی شلوغ بازی دانش آموزان دیگر معلم ماژیک را به سمت جمع دانش آموزان پرتاب می کند که با ضربه به چشم چپ فرزندم برخورد می کند .با پیگیری هایی که داشتم و قول مسوولان آموزش وپرورش جیرفت از بنده خواستند که چیزی نگوییم و آنها این موضوع را پیگیری می کنند.

با گذشت چند ماه از این موضوع و رفت وآمدهای بنده به بازرسی آموزش و پروش گفتند پرونده شما را به کمیسیون می فرستادیم شما صبر کنید .

این مادر افزود: هرچه صبر کردم دیدم اصلا عزمی برای پیگیری مشکل فرزندم نیست و در کنار آن پیگیر درمان فرزندم شدم و تا تهران برای عمل و برگشتن بیناایی فرزندم شدم و در طول این مدت مسولان آموزش و پرورش من و خانواده ام را دور زدند و این مدت طولانی شد.

این مادر خواستار پیگیری این مطالبه و حق ضایع شده خود،فرزند و خانواده اش شد.

وی با ابراز گلایه مندی از مسولان آموزش و پرورش جیرفت و بازرسی این اداره از دستگاه های نظارتی ،استاندار کرمان و مدیر کل آموزش و پرورش استان برای پیگیری موضوع آسیب دیدن چشم فرزند خود شد.

مادر این دانش آموز بیان کرد : در طول این مدت با قولهای الکی و بیهوده مرا از رفتن به سراغ شکایت و رسانه ها منع کردند تا با کهنه شدن موضوع صدای من به جایی نرسد.

 

 

نظرات بینندگان:

  1. سس گفت:

    اثابت؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 3 =