. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 25359 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 | 13:19 ب.ظ

جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان دانشگاه جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،جشن دانش آموختگی ۳۵۴ فارغ التحصیل دانشگاه جیرفت ورودی سال ۹۲ با حضور معاونین و اساتید دانشگاه، فارغ التحصیلان و خانواده های آنها برگزار شد. معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه در این آیین گفت: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان افتخار می کند چرا که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرشان در […]

به گزارش کنارصندل ،جشن دانش آموختگی ۳۵۴ فارغ التحصیل دانشگاه جیرفت ورودی سال ۹۲ با حضور معاونین و اساتید دانشگاه، فارغ التحصیلان و خانواده های آنها برگزار شد.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه در این آیین گفت: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان افتخار می کند چرا که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرشان در دانشگاه اکنون به عنوان متخصصان کارآمد وارد جامعه می شوند.
دکتر حمداله راوند با تأکید بر اینکه جشن دانش آموختگی روز بزرگ و پر خاطره ای برای دانشجویان است، افزود: در این روز بزرگ و با شکوه تلاش های دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه به ثمر می نشیند.
وی خطاب به دانش آموختگان تصریح کرد: اکنون که با تلاش خود و یاری خانواده، استادان و کارکنان دانشگاه جیرفت موفق به اخذ مدارک دانشگاهی شدید باید بدانید فارغ التحصیلی پایان راه ارتباط با دانشگاه نیست بلکه آغاز راه برای کسب مدارج علمی بالاتر به حساب می آید.
دکتر راوند با بیان اینکه امروز حدود ۳۵۴ دانشجو دختر و پسر دانشگاه جیرفت ورودی سال ۹۲ دانش آموختگی خود را جشن گرفتند، افزود بیش از ۱۷۶۳ نفر در مقاطع مختلف تا کنون در دانشگاه جیرفت فارغ التحصیل شده اند.
وی با بیان اینکه دانش آموختگان برای جبران زحمات خانواده و استادان خود رسالت سنگینی برعهده دارند، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم آنها در این آزمون سربلند و پیروز باشند و بتوانند دینِ خود را به پدران و مادران دلسوز و همچنین به ملت و کشور ادا کنند.
دکتر راوند نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه جیرفت هیچگاه از استانداردهای علمی خود نکاسته است، خطاب به دانش آموختگان گفت: این دانشگاه همچون گذشته به خود خواهد بالید که در پرورش و تعلیم شما نخبگان نقشی تاثیر گذارداشته است و امیدواریم با قدم های بلندتان در آینده برای کشور منشا اثرات خیر باشید.
وی افزود: دانشگاه جیرفت به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی جنوب استان کرمان با تربیت نخبگان و فارغ التحصیلان کارآمد و متخصص و همچنین مشارکت جدی در انجام طرح های پژوهشی برای توسعه منطقه منشا خدمات فراوانی به جامعه بوده و در تحولات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی منطقه در سالهای اخیر به طور جدی تاثیرگذار بوده است.
به گزارش روابط عمومی، این آیین با اجرای موسیقی سنتی، تئاتر و همچنین اهدای تندیس دانش آموختگی به فارغ التحصیلان همراه بود.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =