استاندار کرمان مجری سیاستهای آقایانی بود که اکنون مخالفش هستند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

فرج الله عارفی در گفت و گو با کنارصندل ، با بیان اینکه چند روزی است شاهد مباحثی پیرامون استعفای استاندارکرمان هستیم اظهار داشت : برخی دلیل آن را ظاهرا فشارهای سیاسی بیان کرده اند.

وی افزود : مردم شریف استان کرمان که شاهد عملکرد دولت در این چهار سال بودند و به عنوان صاحبان کشور درقضاوتشان به این جمع بندی رسیدند این دولت و نماینده ارشدش توجهی به خواسته های آنان ندارد بدیهی است حق این مردم است که قریب ۵٠درصد مخالفت خودشان در پای صندوق های رأی نشان دهند و ١۵ شهرستان در یک رفراندوم اعتراض خودشان را اعلام نمایند.
نماینده سابق مردم جیرفت وعنبراباد با بیان اینکه آقای استاندار مجری سیاست هایی همین آقایانی بوده که امروز معترض به عملکرد ضعیف ایشان در جلب ارا مردم شدند تصریح کرد : خود کرده را تدبیر نیست ،اگر مردم ١۵شهرستان بویژه جنوب کرمان بالای٧٠درصد”نه” به روحانی گفتند نتیجه بی عدالتی وتبعیض اعمال شده توسط این دولت است.
نایب رئیس سابق کمیسیون اجتماعی مجلس گفت :استاندار کرمان همه توجه خود را بر روی کرمان وکلوتهای شهداد متمرکز کرده بود درحالیکه شهرهای دیگر هم ازدولت تدبیر وامید واعتدال انتظار عدالت داشتند.
عارفی با اشاره به اینکه آقای استاندار مکرر گزارش کردند٢٠میلیارد دلار در دولت تدبیروامید در استان سرمایه گذاری شده است خاطرنشان کرد: مردم سؤال میکنند این حجم عظیم سرمایه گذاری در کجا و توسط چه کسانی سرمایه گذاری شده است وسهم آنان چه میزان بوده؟
نماینده سابق جیرفت وعنبراباد در مجلس با بیان اینکه تا زمان حضور بنده اجازه کلنگ زنی انتقال آب هلیل را ندادم اما متاسفانه در حق مردم در این مورد جفا شد بیان داشت: انتقال آب هلیل به نفع سرمایه داران و تعدادی افراد سود جو موجب رنجش قلب و روح مردم جنوب کرمان شد.
وی افزود: عدم حضور رئیس جمهور در سفرهای مکرر به استان در جمع مردم جنوب خود اعتراض دیگری از مردم است.
عضو ستاد اجرایی جمنا با اشاره به واکنش نمایندگان استان کرمان در رابطه با استعفای استاندار تصریح کرد : نمایندگان محترم بویژه نمایندگان جنوب، شما نماینده و مدافع مردم هستید نه مدافع وحافظ دولت واستاندار،انتظار این بود شما با مردم همراهی میکردید و پیام آنان را دریافت میگرفتید .
وی افزود: مردم در جنوب که زمینه انسداد حق حیاتشان توسط این دولت وجناب استاندار ایجاد شده واستانداری که شهردار کرمان است و توجهی به خیابانهای شهرها و روستاهای جنوب ندارد توسط شما موردحمایت قرارگیرد و با افتخار خبر صحبت با وزیر را رسانه ای کنید و داغ مردم را تازه نمایید.
وی گفت :امیدوارم با عذرخواهی از مردم و توجه به مسئولیت خودتان که دفاع ازمردم است واحترام به نظر(رای)مردم ازکوتاهی خودتان در محضر مردم زمینه امید را فراهم نمایید.