. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 25427 تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 | 11:00 ق.ظ

پیام تسلیت فرماندار شهرستان جیرفت به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری جیرفت ، احمد امینی روش فرماندار جیرفت طی پیامی ، بیست و هشتمین ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.   متن پیام به شرح ذیل است.. انالله و انا الیه راجعون   در بیست وهشتمین […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جیرفت ، احمد امینی روش فرماندار جیرفت طی پیامی ، بیست و هشتمین ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است..
انالله و انا الیه راجعون

 

در بیست وهشتمین سالگرد ارتحال معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی جاودانه دارد.

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید که هنوز پس از چندین دهه تحقیق و تفحص، کسی قادر به شناخت همه جانبه و عمیق شخصیت والای انسانی موحد و بصیر چون او نبوده است و نخواهد بود؛ و هرچه ارزش های اسلامی و انسانی توسعه می یابد، محققین و اندشمندان و پژوهشگران دشت معرفت و کمال به گوشه هایی از آن کانون پرتپش، بصیر، پویا و پرمعرفت پی می برند.

 

اینجانب سالگرد  رحلت جان گداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران ، بخصوص مردم پاک، متدیّن و ولایی شهرستان جیرفت، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و توفیقات، عزّت و سرافرازی ایران عزیز اسلامی را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری مسألت دارم.

 

احمد امینی روش

فرماندار شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =