صدور بازداشت موقت برای یک متهم دیگر در اختلاس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، مجید رستمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ظهر امروز چهارشنبه با تبریک هفته قوه قضایه در نشست خبری با اصحاب رسانه در این شهرستاناظهار داشت: در بحث پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی اشدترین قرار برای متهمان این پرونده صادر شده است و پرونده آنها در دادگاه تایید شده و برای رفع نقص به دادسرا مجددا ارسال شده است.
وی افزود: با مختلسین دانشگاه علوم پزشکی برخورد قطعی شده است و نمیگذاریم حق مردم ضایع شود و تا نتیجه نهایی پرونده پیگیر این مهم هستیم.

 
رستمی عنوان کرد: برای مسئول امور ساختمانی شبکه بهداشت جیرفت نیز قرار بازداشت موقت صادر شده است و همچنین مسئول امور مالی و کارپرداز نیز به دادگاه احزار شده اند و تا تکمیل پرونده ادامه دارد.
دادستان شهرستان جیرفت با اشاره به قتل‌های خاموش درمطب یک دکتر عمومی در این شهرستان، گفت: اخیرا متوجه شدیم یک پزشک عمومی در جیرفت با انجام عمل زیبایی باعث مرگ جند نفر شده است.
رستمی اظهارداشت: پیگیر پرونده این پزشک هستیم و نمیگذاریم کسی با جان مردم بازی کند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ۱۰ سال گشته تاکنون، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۷ تاکنون ۳ هزار ۵۵۰ انشعاب آب روستایی جمع آوری شده، پلمپ ۹۸۳ چاه آب غیر مجاز، توقیف ۳۰ دستگاه حفاری و جمع آوری ۵۳۶ مورد لوله غیر مجاز در بستر رودخانه اقدامات مهم انجامشده است.
رستمی با بیان اینکه بزرگترین رفع تصرف در کشور مربوط به شهرستان جیرفت بوده است، اظهارداشت: همچنین ۳ هزار ۷۵ هکتار رفع تصرف در حوزه منابع طبیعی صورت گرفته است، جمع آوری ۷۰ تن کابل و سیم غیر مجاز در حوزه برق، تصرف ۳ هزار انشعاب غیر مجاز برق، در حوزه راه و شهرسازی ۶ هزار ۴۹۳ هکتار رفع و تصرف بیش از ۲۷۰ کیلومتر حریم جاده ها و غیره اقدامات مهمی است که در این چند ساله در حوزه قضایی انجام شده است.