. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 25577 تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 | 09:02 ق.ظ

اولین جلسه پشتیبانی و هماهنگی اردوهای جهادی تابستان ۹۶ بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، اولین نشست کارگروه پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی جیرفت با حضور امام جمعه، بخشدار، نمایندگان ادارات ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در دفتر امام جمعه ساردوئیه برگزار شد .   کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت : در این نشست […]

به گزارش سایت کنارصندل، اولین نشست کارگروه پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی جیرفت با حضور امام جمعه، بخشدار، نمایندگان ادارات ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در دفتر امام جمعه ساردوئیه برگزار شد .

 

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت : در این نشست مشکلات و کمبود های موجود در اعزام اردو به این بخش بررسی و مسئولین حاضر، تأمین بخشی از امکانات، لوازم و هزینه های لازم در اجرای این اردو را تقبل نمودند.

محمودی افزود : هدف از برگزاری اردوهای جهادی، پیروی کردن از فرامین امام خامنه ای مد ظله العالی جهت رفع محرویت زدایی و کمک به مردم در زمینه های مختلف، خود سازی دانشجویان و جهاد با نفس، ایجاد حسن مودت و دوستی در بین دانشجویان، آموزش مدیریت جهادی، کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم، بررسی مشکلات روستائیان و انتقال مشکلات روستائیان به مسئولین امر برشمرد.

محمودی گفت : گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از تاریخ ۲۰ تیرماه به مدت ١۰ روز به بخش ساردوئیه اعزام می شوند

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت خاطر نشان کرد :این دوره از اردوی جهادی دانشجویی در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی، آموزشی، عمرانی، پزشکی، دامپزشکی و کشاورزی می باشد که با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت برگزار خواهد شد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =