. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 25816 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 | 01:53 ق.ظ

به همت مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب:

از طرح توزیع بسته های جهیزیه ویژه افراد و خانوارهای محروم جنوب کرمان رونمایی شد

به گزارش سایت کنارصندل، ظهر روز شنبه دهم تیرماه نودوشش با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیران مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب و برخی مسؤلین محلی آیین رونمایی از طرح بسته های جهیزیه ویژه افراد و خانوارهای محروم جنوب کرمان در محل مؤسسه برگزار شد. حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

به گزارش سایت کنارصندل، ظهر روز شنبه دهم تیرماه نودوشش با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیران مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب و برخی مسؤلین محلی آیین رونمایی از طرح بسته های جهیزیه ویژه افراد و خانوارهای محروم جنوب کرمان در محل مؤسسه برگزار شد.

حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن تحسین از این اقدام فرهنگی مؤسسه سفیران جنوب گفت: توزیع این اقلام‌ میان افراد نیازمند کار بسیار خداپسندانه و با ارزشی است که خیر دنیا و آخرت را برای دست اندرکاران آن در پی دارد.

اسحاقی افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری خانوارها باید به سمت سبک زندگی اسلامی گام بردارند و آموزه های دینی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

حاج آقا نادر حامدی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب در این آیین گفت: این طرح با همکاری شرکت گلدیران و به منظور تسهیل در امر ازدواج افراد نیازمند و محروم جنوب کرمان آغاز شده است.

حامدی افزود: به همین منظور، در مرحله اول این طرح، ۱۴سری اقلام جهیزیه به نیت چهارده معصوم علیه السلام به همراه یک جلد‌ قرآن کریم میان خانوارهای محروم و نیازمند شناسایی شده توزیع میشود.

وی گفت: ارزش تقریبی این سری از اقلام توزیعی، حدود ۲۸۰ میلیون تومان است.

 

سعید سالارگنجی رئیس هئیت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب نیز ضمن تشکر از شرکت گلدیران بویژه حاج آقا دیلمی مدیرعامل شرکت گلدیران و حاج آقا تنهایی قائم مقام شرکت گلدیران بخاطر حمایت از این اقدام خداپسندانه گفت: اقلام توزیعی شامل: یک جلد قرآن کریم به همراه چادرنماز، یخچال، ماشین لباسشویی، گاز فر دار، ۲تخته فرش، سرویس کامل آشپزخانه، جارو برقی، پنکه، پتو و رختخواب و … میباشد.

سالارگنجی بیان کرد: این اقلام طی‌ امضاء تفاهم نامه ای میان شرکت گلدیران و مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب به خانواده های بی بضاعت و دختران دم بخت، در راستای تسهیل در امر ازدواج و توصیه به فرمایشات مقام معظم رهبری صورت میگیرد.

رئیس هئیت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب افزود: همچنین از طرف مؤسسه تعداد ۱۴۰جلد قرآن نفیس بین مربیان، دبیران و قاریان محترم قرآن توزیع گردید

وی در پایان خاطرنشان کرد که مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب علاوه بر فعالیتهای فرهنگی به فعالیتهای قرآنی، آموزشی و کمک آموزشی و برگزاری کلاسهای تابستانه نیز میپردازد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =