جلسه جمع بندی مسائل و مشکلات اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، صبح روز گذشته جلسه جمعبندی مسائل و مشکلات اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد با حضور مسؤلان در فرمانداری عنبرآباد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه محمد حجتی فرماندار عنبرآباد ضمن خیرمقدم به حضار، کمبود نقدینگی و اعتبار بانکی و طولانی شدن پروسه پرداخت تسهیلات را از عمده مشکلات سرمایه گذاری در شهرستان عنبرآباد عنوان کردـ
حجتی بیان کرد که اگر این موانع و مشکلات از پیش پای سرمایه گذاران برداشته شود، طرح ها و پروژه های سرمایه ای رونق و شتاب بیشتری خواهند گرفت.

وی گفت:زیرساخت های مد نظر سرمایه گذاران در سطح شهرستان را آماده کردیم متاسفانه نبود نقدینگی واعتبارات بانکی مهم ترین مشکل سرمایه گذاران میباشد .

در ادامه سیدمهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی کرمان و معین اقتصادی منطقه ۲ شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: در دو شهرستان، با همکاری فرمانداران اقدامات خوبی در بحث کارهای زیربنایی و مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری صورت گرفته و با پیگیری اتاق بازرگانی امیدواریم که این دو شهرستان به جایگاه واقعی خود برسند.
وی افزود: رشد اقتصادی و اشتغال جیرفت و عنبرآباد در گرو استفاده صحیح و تغییر نگرش در بخش کشاورزی است و با استفاده بهینه از آب و کود و … زمینه استفاده از این بخش را داشته باشیم
طبیب زاده گفت: با توجه به سفر مسؤلین کشوری در روز پنجشنبه به جیرفت و عنبرآباد فرصت بسیاری مناسبی است که بتوانیم مسائل و موانع را طرح کنیم.