. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 25985 تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1396 | 21:33 ب.ظ

جنوب کرمان داغدار در فراق راهدار

مرگ یک راهدار هنگام مراجعت از کار در جنوب استان کرمان

به گزارش‌ سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان، راهدار رمضان رمضانی بعد از پایان کار و هنگام مراجعه به اداره به علت زیر گرفتن شدن توسط کامیون بنز مایلر جان خود را از دست داد. مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان […]

به گزارش‌ سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان، راهدار رمضان رمضانی بعد از پایان کار و هنگام مراجعه به اداره به علت زیر گرفتن شدن توسط کامیون بنز مایلر جان خود را از دست داد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان با تایید این خبر گفت: دیروز بعد از عملیات شانه سازی محور کهنوج –جیرفت و هنگام مراجعه به اداره، مرحوم رمضان رمضانی به علت زیر گرفتن شدن توسط کامیون بنز مایلر متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

 
مسعود جمیلی افزود: علت حادثه پس از بررسی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام می شود.راهدار رمضانی به عنوان راننده بلدوزر در اداره راهداری مشغول به کار بود.

جمیلی با تسلیت این حادثه به همکاران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور ،خانواده محترم آن مرحوم و همکاران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: راهدارا ن با فداکاری و از جانگذشتگی در راه خدمت به مردم و رانندگان از دارایی خود که جان شیرین است می گذرند تا راه را بر دیگران باز کنند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان از تلاشهای راهداران جنوب استان در راه انجام وظیفه قدردانی کرد وگفت: راهداران به واسطه عشق و شوق راهداری و خدمت به خلق خدا در بدترین شرایط آب و هوایی همواره در راه ها حضور دارند تا ایمنی تردد را برای مردم ورانندگان فراهم کنند. افزود: در گذشت دو راهدار دیگر در استانهای کشور هم غم مجموعه ما در جنوب کرمان را چند برابر کرد چرا که این خانواده بزرگ هر مصیبتی بر آن حادث شود غمی بزرگ بر دوش و سینه همه ما است.

مسعود جمیلی بیان کرد:تکریم وتقدیر از این فرشتگان جاده ها بر همه ما واجب است و در مقابل جوانمردی این مردان مرد جاده ها سر تعظیم فرود می آوریم و از خداوند تبارک وتعالی می خواهیم همه ما را در راه خدمت به ایران اسلامی موفق بدارد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =