. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 26026 تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 | 17:33 ب.ظ

به همت مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب:

اقدام جالبی که در تعمیرگاه باطریسازی مجاز جیرفت در راستای شعار سال صورت گرفت

به گزارش‌ سایت کنارصندل، مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب کرمان قصد دارد در راستای شعار سال، اقدام به حمایت از کودکان بی بضاعت و محروم جنوب استان کند تعمیرگاه باطریساز مجاز از تعمیرگاههای معروف جیرفت است، که آقای مجاز سابقه ای سی ساله در این حرفه دارد. کار خوبی که این تعمیرگاه و با حمایت […]

به گزارش‌ سایت کنارصندل، مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب کرمان قصد دارد در راستای شعار سال، اقدام به حمایت از کودکان بی بضاعت و محروم جنوب استان کند
تعمیرگاه باطریساز مجاز از تعمیرگاههای معروف جیرفت است، که آقای مجاز سابقه ای سی ساله در این حرفه دارد.
کار خوبی که این تعمیرگاه و با حمایت مؤسسه فرهنگی سفیران جنوب انجام داده اینست که حدود هشت نفر کودک بی بضاعت را در این تعمیرگاه بکار گرفته که این کودکان علاوه بر کسب درآمد به آموزش این حرفه نیز می پردازند و در‌ آینده ای نه چندان دور برای خود‌ اوستا شده و میتوانند در صورت تلاش و پشتکار برای خود صاحب کار شوند.
مجاز در این باره گفت: هر جا کودک بی سرپرست و محرومی را دیدم که انگیزه ای برای ورود به این کار داشت را به اینجا آوردم و تا کنون چندین تعمیرکار نمونه شهر از شاگردان من بوده اند.

 

سعید سالارگنجی رئیس هئیت مدیره مؤسسه سفیران جنوب نیز بیان داشت: کار بسیار جالب آقای مجاز باید سرلوحه سایر اصناف قرار بگیرد.
وی افزود: حضور این کودکان در اینگونه کارگاهها، استعداد بالقوه آنها را تبدیل به بالفعل میکند.
سالارگنجی تصریح کرد: چه بسا کودکانی که با یادگیری حرفه ای در این سن میتواند از آینده وحشتناکی که ممکن است برای آنها پیش بیاید جلوگیری کند.
رئیس هئیت مدیره مؤسسه سفیران جنوب در رابطه با نقش این مؤسسه گفت: این مؤسسه در نظر دارد تا با شناسایی و آموزش مهارتهای ابتدایی کودکان محروم و بی سرپرست جنوب کرمان زمینه ای ‌برای ورود این کودکان به مشاغل مورد علاقه خود وکسب مهارت فراهم کند.
وی از صاحبان کارگاهها خواست با بکارگیری کودکان بی بضاعت هم کمکی به اقتصاد خانوارها شود و هم در تربیت یک فرد برای آینده گام بردارند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =