. چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26003 تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 | 22:41 ب.ظ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

نویسندگان جنوب کرمان فداکارانه می نویسند

به گزارش کنارصندل ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسب ۱۴ تیر ماه روز قلم و نشست داستان نویسان جنوب کرمان به خبرنگار ما گفت: نویسندگان جنوب کرمان فداکارانه می نویسند   حسین اسحاقی ضمن تبریک روز قلم به نویسندگان جنوب کرمان افزود: آثاری که نویسندگان این منطقه خلق نموده اند، همیشه ماندگار […]

به گزارش کنارصندل ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسب ۱۴ تیر ماه روز قلم و نشست داستان نویسان جنوب کرمان به خبرنگار ما گفت: نویسندگان جنوب کرمان فداکارانه می نویسند

 


حسین اسحاقی ضمن تبریک روز قلم به نویسندگان جنوب کرمان افزود: آثاری که نویسندگان این منطقه خلق نموده اند، همیشه ماندگار خواهد بود و باعث افتخار است.
وی با اشاره به مشکلات مالی ای که در عرصه چاپ و نشر آثار نویسندگان وجود دارد گفت: با توجه به شورای خرید کتاب که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکیل شده است ،آثار تعداد زیادی از نویسندگان خریداری شد و از این پس نیز مورد حمایت خواهند بود.
وی با توجه به نیاز مبرم کارگاههای نویسندگی برای کسانی که به تازگی به این عرصه پا گذاشته اند، خاطر نشان کرد: از این پس نشست های نویسندگی در عرصه داستان به نوبت در تمامی شهرستان های جنوب برگزار خواهد شد که امیدواریم این نشست ها ، نویسندگان جنوب کرمان مخصوصا نویسندگان جوان را بیش از بیش توانمند کند.
اسحاقی همچنین تصریح کرد: چاپ مجموعه داستان نویسندگان جنوب کرمان با حمایت این اداره کل در دستور کار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد : در راستای حمایت از هنرمندان این منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و قطعا هنرمندان نیز ما را در راستای توسعه فرهنگ ‌و هنر این سرزمین یاری خواهند نمود.

 

رئیس انجمن قصه و داستان جنوب کرمان نیز در حاشیه نشست داستان نویسان گفت: ۱۵۴ نفر نویسنده ، عضو انجمن های قصه و داستان جنوب کرمان هستند.

محمدرضا براهام افزود: وحدت و همدلی ای که از گذشته تاکنون بین نویسندگان این منطقه وجود دارد بسیار باعث خرسندی است .
وی گفت: بیش از ۵۰ نفر نویسنده از بیشتر شهرستان ها در این نشست که در دره زیبای دلفارد جیرفت برگزار شد شرکت نمودند.
براهام ادامه داد: این نشست یک روزه با داستان خوانی و نقد آثار این نویسندگان همراه بود که در این نشست نیز تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی از شهرستان قلعه گنج به اجرای برنامه پرداختند.
رئیس انجمن قصه و داستان جنوب کرمان تصریح کرد : تعداد زیادی از این نویسندگان رتبه های برتر کشوری در عرصه داستان و پژوهش دارند که هر کدام افتخاری برای این منطقه است.
براهام در پایان ضمن تشکر و قدردانی ویژه از حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: رویکرد فرهنگی اصلاح طلبانه مدیرکل محترم باعث یک تحول بسیار خوب در هنرمندان شده است که بی نظیر است.
وی افزود: نشست با هنرمندان تمام شهرستان ها و حضور در انجمن های ادبی ، هنری و واگذار نمودن بیشتر اختیارات و کارها به خود هنرمندان از تدبیر بسیار خوب جناب آقای اسحاقی بود که واقعا جای بسی تقدیر و تشکر است.
وی همچنین از سیدحسین طیبی معاون فرهنگی و جعفر نیکنفس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت بخاطر حمایت هایشان و همچنین از فریبا عادلی رییس انجمن قصه و داستان جیرفت و رؤسای انجمن قصه و داستان جنوب که بی هیچ توقعی خدمت می کنند سپاسگزاری نمود.

 

 

تصاویر : محمدرضا براهام

منبع: نشریه لوار

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =