. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26046 تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 | 20:23 ب.ظ

به همت شرکت گلدیران و مؤسسه سفیران جنوب:

بسته های جهیزیه میان نیازمندان جنوب کرمان توزیع شد

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز بسته های اقلام جهیزیه در بین افراد‌ نیازمند جنوب کرمان توزیع شد. این جهیزیه‌ها که از سوی شرکت گلدیران پرداخت شده بود به همت مؤسسه فرهنگی سفیران جنوب و با همکاری و شناسایی بهزیستی شهرستان جیرفت و نمایندگی بهزیستی شهر بلوک تحویل نیازمندان شد.   سعید سالارگنجی رئیس هیئت […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز بسته های اقلام جهیزیه در بین افراد‌ نیازمند جنوب کرمان توزیع شد.

این جهیزیه‌ها که از سوی شرکت گلدیران پرداخت شده بود به همت مؤسسه فرهنگی سفیران جنوب و با همکاری و شناسایی بهزیستی شهرستان جیرفت و نمایندگی بهزیستی شهر بلوک تحویل نیازمندان شد.

 

سعید سالارگنجی رئیس هیئت مدیره مؤسسه سفیران جنوب اظهار داشت: روستاهای جنوب کرمان به دلیل فاصله بسیار زیاد با مرکز استان از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برند.

همکاری شرکت گلدیران حاصل فعالیت‌های ویژه مؤسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب کرمان است که در این برنامه با ابتکاری ارزنده به محرومیت زدایی توجه شده است

 

حاج آقا نادر حامدی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی سفیران جنوب نیز بیان داشت: به یاری خدا امروز اقلامی از اجناس ضرروی برای زندگی به خانواهای نیازمند تحویل داده شد.
وی افزود: ضمن تشکر از شرکت گلدیران، این اقلام در راستای اقدامات فرهنگی مؤسسه صورت گرفت و تأکید ویژه بر سبک زندگی اسلامی دارد.



تصاویر از: اسما انصاری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =