. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26035 تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 | 15:22 ب.ظ

دیدار اعضاء شورای اسلامی روستای علی آباد سازمان و دهیار با فرماندار شهرستان جیرفت برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز اعضاء شورای اسلامی روستای علی آباد سازمان به همراه دهیار با فرماندار شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند.   احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در حاشیه این دیدار گفت : تجربه نشان داده است که مردم در انتخابات دیکته نویس نیستند و هر جا که مردم اراده کرده اند […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز اعضاء شورای اسلامی روستای علی آباد سازمان به همراه دهیار با فرماندار شهرستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند.

 

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در حاشیه این دیدار گفت : تجربه نشان داده است که مردم در انتخابات دیکته نویس نیستند و هر جا که مردم اراده کرده اند جواب بد اخلاقی ها را داده اند . وی یادآور شد که حضور حداکثری وپرشور مردم در پای صندوق های رای ضریب امنیت کشور را بالا برده است .

وی در ادامه گفت : روستای علی آباد سازمان دارای ظرفیت های بالا و بالقوه و جمعیت بالایی نیز دارد و بنا بر همین ظرفیت ها نیاز به توجه وخدمات بیشتر دارد . وعنوان کرد که علی آباد سازمان به عنوان یک نقطه شهری در دست تعریف می باشد .

فرماندار شهرستان جیرفت در ادامه گفت : بررسی پروژه های عمرانی روستای علی آباد شامل( حوزه راه ، مشکلات افت ولتاژبرق ، احداث سالن ورزشی ،مشکلات طرح هادی روستا ، مشکلات آب آشامیدنی وساخت مدرسه حافظ علی آباد وپیگیری نصب عابر بانک کشاورزی در روستای مذکور ) در دستور کار می باشد و انشالله با همکاری مجموعه ادارات شهرستان و تلاش شورای اسلامی روستای علی آباد بتوانیم خدماتی ارزنده برای مردم زحمت کش و پر تلاش این روستا انجام دهیم .

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =