امام جمعه جیرفت: مالیات از اموری است که رهبر به آن تاکید دارد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، ظهر امروز حجت السلام رضا کرمی پور امام جمعه محترم جیرفت در بازید از مدیریت امورمالیاتی شهرستان جیرفت در جمع کارکنان این اداره ضمن گرامیداشت هفته مالیات وتبریک این مناسبت اظهارداشت:مالیات از اموری است که رهبر به آن تاکید دارد.

وی افزود:برای خسته نباشید و دیدار از نزدیک کارکنان این اداره در جمع شما قرار گرفتیم.
حجت السلام کرمی پور با اشاره به سوال خداوند در روز قیامت از نعمت هایش خاطرنشان کرد: خداوند در قیامت از نعمت های مادی سوال نمی کند بلکه به فرموده امام صادق (علیه سلام) از نعمت های چون اهل بیت، قرآن، حق الناس و … سوال میکند.
وی با تاکید به اینکه باید قدردان نعمت های خداوند باشیم افزود:عبادت، ولایت پیامبر، امیر المومنین و اهل بیت از نعمات بزرگ خداوند هستند.
ملک منصور کلانتری خاندانی مدیر امورمالیاتی جیرفت نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور امام جمعه محترم در جمع کارکنان این اداره گفت:حضور امام جمعه محترم و ولایی شهرستان در جمع کارکنان امور مالیاتی موجب بالا رفتن انگیزه می شود.
وی افزود:امیدواریم این حضورها استمرار داشته باشد.
در این دیدار ضمن بازدید امام جمعه با بخشهای مختلف این اداره، نماز ظهر و عصر به امامت ایشان نیز اقامه شد.