تقدیر رئیس جمهور از رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جشنواره عمران سلامت توسط رئیس جمهور تقدیر شد.
رئیس جمهور در جشنواره عمران و سلامت از اقدامات رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در عرصه تحول در تکمیل فضاهای بهداشتی در جنوب کرمان تجلیل کرد.
به گزارش کنارصندل ،محمدرضا محمدی ساردو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره عمران سلامت روز گذشته با حضور دانشگاههای علوم پزشکی کشور در تهران برگزار شد که از اقدامات انجام شده در عرصه تحول در تکمیل فضاهای بهداشتی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر شد.
وی بیان داشت: خوشحالیم طی چهار سال گذشته و با همه سختیهایی که مجموعه دانشگاه تحمل کرد امروز شاهد پیشرفتهای قابل توجه در بخشهای مختلف به ویژه فضاهای فیزیکی و تجهیز آن در منطقه هستیم که این مهم نتیجه توجه دولت به سلامت جامعه با اجرای طرح تحول سلامت است و اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره عمران و سلامت کشور به پاس این دستاوردها است.
محمدی ساردو با اشاره به توسعه قابل توجه در ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی جنوب کرمان در راستای اجرای طرح تحول سلامت طی چهار سال گذشته افزود: ۲۸۹ پروژه با مجموع زیربنای ۸۰ هزارو ۴۶۹ متر مربع و با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان احداث و یا در حال تکمیل هستند که وزیر بهداشت نیز از این تلاشهای دانشگاه در منطقه تقدیر داشتند.

وی در پایان از همه همکاران خود در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، مخصوصا دکتر بیرجندی معاون توسعه و منابع نیروی انسانی  و دیگر معاونین تقدیر و تشکر کرد و افزود : این دستاوردها حاصل تلاش و کوشش همه این عزیزان در طی این چند سال بوده است.

 

 

#تصاویر:محمدرضا براهام