. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 26125 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 | 08:59 ق.ظ

جبالبارز جیرفت چهار بار لرزید

  به گزارش کنارصندل، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع زلزله را، دیروز شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ در ساعت ۲۲:۴۸:۱۵، در موقعیت ۲۸.۹۵ شمالی و ۵۷.۸۷ شرقی، در عمق ۸ کیلومتری زمین، در فاصله  ۵ کیلومتری جبالبارز، ۳۲ کیلومتری جیرفت و ۵۰ کیلومتری بم، در استان کرمان، اعلام کرد. این زمین لرزه ها به بزرگی۴/۴در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر […]

 

به گزارش کنارصندل، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع زلزله را، دیروز شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ در ساعت ۲۲:۴۸:۱۵، در موقعیت ۲۸.۹۵ شمالی و ۵۷.۸۷ شرقی، در عمق ۸ کیلومتری زمین، در فاصله  ۵ کیلومتری جبالبارز، ۳۲ کیلومتری جیرفت و ۵۰ کیلومتری بم، در استان کرمان، اعلام کرد.

این زمین لرزه ها به بزرگی۴/۴در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر ساعت۲۲:۴۸دقیقه دیشب و در عمق۸کیلومتری و سه زمین لرزه پیاپی دیگر به بزرگی ۳/۱ریشتر۳ریشتر و ۳/۲ ریشتر درعمق ۸تا ۱۸کیلومتری بخش جبالبارز جیرفت را لرزاند.

فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه هیچ گونه خسارت جانی و مالی در خصوص زمین لرزه های امشب جبالبارز گزارش نشده است گفت: ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و همه دستگاه ها در حالت آماده باش هستند.

احمد امینی روش در خصوص زلزله ۴.۴ ریشتر در منطقه جبالبارز، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

وی افزود: با توجه به پس لرزه هایی که در این منطقه ادامه دارد، ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و همه دستگاه ها در حالت آماده باش قرار دارند.

فرماندار جیرفت از مردم خواست از طریق منابع موثق اطلاعات را رصد کنند که اگر آگاهی در زمینه اعلام شد به اطلاع آنها رسانده شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 4 =