. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 26140 تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 | 16:55 ب.ظ

شعبه تأمین اجتماعی شهرستان عنبرآباد افتتاح و علی مشایخی به عنوان رئیس آن معرفی شد

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز دوشنبه ۲۶تیرماه، با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کرمان ، امام جمعه و فرماندار عنبرآباد، همزمان با هفته تامین اجتماعی چهل و ششمین شعبه تامین اجتماعی استان کرمان در شهرستان عنبرآباد افتتاح شد. حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه محترم عنبرآباد در حاشیه افتتاح این شعبه اظهار داشت: بسیار […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز دوشنبه ۲۶تیرماه، با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کرمان ، امام جمعه و فرماندار عنبرآباد، همزمان با هفته تامین اجتماعی چهل و ششمین شعبه تامین اجتماعی استان کرمان در شهرستان عنبرآباد افتتاح شد.

حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه محترم عنبرآباد در حاشیه افتتاح این شعبه اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که امروز شاهد افتتاح این شعبه در شهرستان عنبرآباد هستیم و از همه مسؤلانی که برای افتتاح آن زحمت کشیدند تشکر میکنم.

علی حسینی رئیس سازمان تامین اجتماعی استان کرمان نیز گفت: در سطح شهرستان عنبرآباد بیش از ۴ هزار نفر از مردم زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.

 

وی افزود: تامین اجتماعی استان کرمان ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌کند که ۸۰۰ میلیون تومان آن به ۶۰۰ نفر از مستمر بگیران عنبرآباد پرداخت می‌شود.

حسینی بیان داشت: همه مردم می‌توانند از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهرمند شوند از جمله کسانی که در باغات کشاورزی فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: همه خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به مردم ارائه می‌کند، شعبه تامین اجتماعی عنبرآباد این قابلیت را دارد که این خدمات را ارائه کند و دیگر نیازی به مراجعه به تامین اجتماعی جیرفت نیست.

علی مشایخی به عنوان نخستین رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

 

تصاویر: اسماء انصاری

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =