. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26164 تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 | 08:21 ق.ظ

با حضور پزشکان جنوب کرمان:

کارگاه آموزشی مواجه با عقرب و مار گزیدگی در جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل ،اولین کارگاه آموزشی مواجه با عقرب و مار گزیدگی توسط واحد آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد. دکتر سعیدی رئیس دانشکده پزشکی جیرفت در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: با توجه به موارد متعدد عقرب گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و با توجه به نیاز علمی […]

به گزارش کنارصندل ،اولین کارگاه آموزشی مواجه با عقرب و مار گزیدگی توسط واحد آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

دکتر سعیدی رئیس دانشکده پزشکی جیرفت در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: با توجه به موارد متعدد عقرب گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و با توجه به نیاز علمی و عملی در مواجه با افراد دچار گزش در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی منطقه این کارگاه در راستای ارتقای روش صحیح و علمی درمان مار و عقرب گزیدگی برگزار شد.

وی با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری این کارگاههای آموزشی در هر یک از مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستانهای جنوب کرمان بیان داشت: اقدامات در زمینه بالا بردن، آگاهی عمومی برای کاهش مرگ و میر ناشی از گزش در منطقه ضروری است.

در این کارگاه همچنین سرکار خانم دکتر ورزنده متخصص پزشک قانونی و مسمومیت مطالبی به صورت کاربردی به پزشکان و پرستاران حاضر در جلسه ارائه شد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =