. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26254 تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 | 00:48 ق.ظ

فرمانده پلیس راه قلعه گنج -بشاگرد خبر داد:

کاهش چهل درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات در قلعه گنج

  به گزارش سایت کنارصندل، ستوانیکم حسین حاتمی فرمانده پلیس راه قلعه گنج -بشاگرد از کاهش چهل درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات در قلعه گنج خبر داد و گفت: در سه ماهه ی نخست امسال نسبت به سال گذشته ۴۰%کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات در حوزه ی استحفاظی قلعه گنج-بشاگرد داشتیم. […]

 

به گزارش سایت کنارصندل، ستوانیکم حسین حاتمی فرمانده پلیس راه قلعه گنج -بشاگرد از کاهش چهل درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات در قلعه گنج خبر داد و گفت: در سه ماهه ی نخست امسال نسبت به سال گذشته ۴۰%کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات در حوزه ی استحفاظی قلعه گنج-بشاگرد داشتیم.

وی افزود: در نوروز سال نود و شش ۱۰۰%کاهش تصادفات فوتی و جرحی داشتیم که نشان از همکاری و تعامل مردم و رانندگان با پلیس راه قلعه گنج بوده است و خدمت رسانی به مردم شریف قلعه گنج برای بنده و همکارانم افتخاری بزرگ است.

 

ستوانیکم حاتمی بیان کرد: بیشترین و مهم ترین عوامل بروز ایجاد تصادفات در جاده های بین شهری به ترتیب:
۱-سرعت غیرمجاز
۲سبقت و انحراف به چپ
۳عدم رعایت حق تقدم
۴تغییر مسیر ناگهانی
۵خستگی و خواب آلودگی است.

 

وی گفت: با توجه به بعد مسافت بسیار زیاد بین شهرستان های استان کرمان رانندگان در زمان خواب آلودگی حتما در نزدیک ترین و امن ترین نقطه استراحت کنند.

 
فرمانده پلیس راه قلعه گنج -بشاگرد همچنان اظهار داشت: نواقص جاده ها را به صورت گزارش به راهداری شهرستان قلعه گنج اعلام نموده ایم و در سال جاری اقدامات خوبی از طرف اداره راهداری مانند شانه سازی محور قلعه گنج به منوجان-نصب گاردریل و غیره انجام شده است.
وی ادامه داد: حوزه ی استحفاظی پلیس راه قلعه گنج _ بشاگرد کاملا مشخص شده است و روستاهائیکه جز حوزه استحفاظی شهرستان قلعه گنج هستند توسط پلیس راه پوشش داده می شوند و همکاران ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی ارائه خدمت به مردم شریف قلعه گنج هستند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =