حسین سلامی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت معرفی شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز دوشنبه دوم مردادماه نود و شش با حضور مقامات ارشد قضایی استان، مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در سالن شهید مداحی پور این شهر برگزار شد.

 

احمدعلی انجم روز رئیس دادگستری جیرفت ضمن خیرمقدم به مهمانان از زحمات یه دهه مجید رستمی در سمت دادستان جیرفت تشکر کرد و گفت: ورود پرونده ها به حوزه قضایی شهرستان جیرفت خارج از حد معمول است که تلاش و مجاهدتهای همکاران به همه آنها رسیدگی میشود که امنیت امروز نتیجه آن است.

وی افزود: جلوی ورود پرونده باید خارج از قوه قضاییه و با همکاری همه سازمانها و نهادها و مردم این کار را انجام داد و این مهم با دو مقوله حفظ و رواج فرهنگ اسلامی و لزوم حفظ اقتصاد‌ و معیشت مردم توسط همه ارگانها امکانپذیر است.

وی برای جناب سلامی به عنوان دادستان جدید جیرفت آرزوی موفقیت کرد.

 


حجت السلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت ضمن بر شمردن اهمیت قضاوت و عدالت گفت: سفارش امام علی (ع) به فرمانداران و والیان درباره رعایت عدالت بود و بحث عدالت در همه زمینه ها مهم است که مفهوم گسترده ای دارد.

وی افزود: سفارش حضرت امام خمینی (ره) این بود که همه در برابر قانون یکسان هستند

امام جمعه جیرفت انتظار مردم از دستگاه قضا را اینگونه بیان کرد: رساندن حق به حقدار، متجاوز ومتخلف هر کس باشد باید سر جای خودش بنشیند، اقتدار دستگاه قضا چنان بالا باشد که موجب رضایت مردم شود، مبارزه با فساد‌ و تبعیض، اطلاع رسانی، رسیدگی سریع و قاطع به پرونده های اختلاس و همچنین رسیدگی به تخلفات انتخاباتی.

 

احمد امینی روش فرماندار جیرفت ضمن برشمردن خدمات نظام گفت: جنوب و شهرستان جیرفت کلکسیونی از محصولات کشاورزی است و لطف خداوند بر مردم جنوب استان با شکرگذاری تکمیل میشود.

رئیس شورای تامین جیرفت افزود: توجه دولت و دولتمردان در شهرستان جیرفت به مسائل زیربنایی بوده است تا بتواند از ظرفیتهای کشاورزی و معادن به صورت بهینه استفاده کند و امروز خدا رو شکر زمینه صادرات برخی محصولات به کشورهای همسایه فراهم شده است.

امینی روش نقش دستگاه قضا در حوزه پتانسیلهای جنوب استان را ایجاد‌ امنیت پایدار دانست و گفت: برای حضور سرمایه گذاران ما در جنوب استان نیاز به یک امنیت پایدار داریم که این امنیت به همکاری شورای تامین و دستگاه قضا و نیروی انتظامی و با لطف خدا اکنون در شهرستان جیرفت برقرار است

وی گفت: مشکل جدی امروز‌ و آینده کشور و جیرفت بحران آب است و ما در تلاش هستیم با اقتدار دستگاه قضا و همچنین با نگاه مردمی این بحران را مدیریت کنیم.

فرماندار جیرفت، راه حل برون رفت از اقتصاد بیمار را توجه ویژه به اجرای اقتصاد مقاومتی دانست.

 


یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد حضور رئیس کل دادگستری استان به جیرفت را به فال نیک گرفت و گفت: در دوران کودکی و در محیط عشایری بنده و جناب رستمی دوران سختی را پشت سر گذاشتیم تا اینکه همراه هم به جبهه رفتیم و هشت سال دوران اسارت را با هم رنج اسارت را تحمل کردیم و بعد از اسارت هم در دستگاه قضا با هم بودیم.
کمالی پور افزود: امروز شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در سایه حمایت و همدلی مسؤلان و ائمه جماعات در کنار حضور مردم، طلایی ترین دوران خود را طی میکنند.

 


مجید رستمی دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ضمن آرزوی توفیق برای دادستان جدید جیرفت گفت: اولویت اول من و همکارانم در طول خدمتم رضایتمندی مردم و مسؤلان بود.

وی با اشاره به خدمات دستگاه قضا افزود: جناح های سیاسی را با محوریت دستگاه قضا به هم نزدیک کردیم و گروگانگیریها را به حداقل رساندیم، هفتاد تن کابل غیرمجاز جمع آوری شد، دویست و هفتاد کیلومتر آزادسازی جاده داشتیم و خیلی خدمات دیگر که با تلاش همکاران صورت گرفت.

 


یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان ضمن تشکر از همکاران قضایی در شهرستان جیرفت گفت: استکبار جهانی با همه امکانات به مقابله با نظام ما آمده است که ما داشتن رهبری فرزانه و لطف خدا از همه توطئه های دشمن مصون هستیم.

وی افزرد: دشمن میداند که انقلاب ما سد محکمی در برابر استکبار و جنایتکاران جهانی است لذا همواره در فکر ضربه زدن به نظام هستند و ما را متهم به نقض حقوق بشر میکنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به حجم ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی باید از ظرفیتهای مردمی و مدنی برای صلح و سازش استفاده کنیم.
وی بیان کرد: گاهی از سوی دشمن در آنسوزی مرزها دستگاه قضا مورد حجمه قرار میگیرد و ما باید هوشیار باشیم و آحاد مردم و ائمه جمعه نسبت به روشنگری توجه ویژه داشته باشند.

موحد در توصیه ای به دادستان جدید جیرفت از وی خواست نسبت به ارتقا شاخص های امنیت در جیرفت و همچنین عزت و احترام مردم و قاطعیت در برخورد با مجرمین اهتمام ویژه داشته باشد
در پایان این مراسم از مجید رستمی با لوح سپاس تقدیر و حسین سلامی به عنوان دادستان جدید شهرستان جیرفت معرفی شد.