. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26302 تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | 15:23 ب.ظ

نشست بررسی راه اندازی سایت جاذبه های گردشگری جیرفت در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز نشست صمیمی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، مهدی طبیب زاده و هیات همراه با علی بیگ زاده، مدیر کل استاندارد، معاونین و مسئولین و مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان در محل اداره کل استاندارد استان کرمان با صرف صبحانه کاری برگزار شد. این نشست […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز نشست صمیمی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، مهدی طبیب زاده و هیات همراه با علی بیگ زاده، مدیر کل استاندارد، معاونین و مسئولین و مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان در محل اداره کل استاندارد استان کرمان با صرف صبحانه کاری برگزار شد.

این نشست به بررسی عملکرد مثبت اداره کل استاندارد و نمایندگی جنوب این اداره و همچنین عقد تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و استاندارد به منظور کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه جنوب استان در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و بازرگانی برگزار شد.
در ابتدای این نشست علی بیگ زاده، مدیر کل استاندارد استان به حاضرین خوش آمد گفتند و در خصوص برنامه ها و اهداف استاندارد در استان توضیحاتی دادند و در ادامه عملکرد اداره کل توسط کیانفر، معاون استاندارد سازی و آموزش به سمع و نظر حاضرین رسید..سپس فرآیند صادرات و واردات و صدور گواهینامه توسط رییس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی تشریح گردید.
پس از آن رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان ضمن تشکر از فعالیت های مدیر کل استاندارد استان و همکاران ایشان خواستار همکاری اداره کل استاندارد جهت تاسیس گروه متخصصین اقتصاد دانش بنیان با توجه به قابلیت های استان در محل اتاق بازرگانی شدند.

ایشان در ادامه سخنان خود افزودند با این کار می توانیم یک تحول عظیم اقتصادی را در استان رقم بزنیم.
در پایان ضمن تشکر مدیر کل استاندارد استان کرمان از فعالیت های احسان زکریایی، مسئول نمایندگی استاندارد جنوب استان تفاهم نامه همکاری با موضوع کارگروه های تخصصی دفتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در جنوب استان به منظور کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه اقتصاد جنوب با دفتر نمایندگی استاندارد جنوب استان در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و بازرگانی فی مابین اداره کل استاندارد استان کرمان و اتاق بازرگانی به امضاء طرفین رسید.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =