پلیس جیرفت پرونده ۱۷ ساله قاتل فراری را مختومه کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:با تلاش ماموران انتظامی فردی که ۱۷ سال پیش مرتکب قتل عمد در یکی از استان های جنوبی کشور شده بود شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ”ماشالله ملایی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد متهم تحت تعقیب به جرم قتل عمد در حوزه انتظامی شهرستان ، بلافاصله اکیپی از زبده ترین کارآگان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مامورین با تلاش شبانه روزی و گسترش چتر اطلاعاتی سرانجام متهم را در یکی از اماکن عمومی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
ملایی در تشریح جزئیات این قتل افزود: متهم که اهل یکی از شهرستان های همجوار است ۱۷ سال پیش در شهرستان قشم مشغول فعالیت های تجاری بوده است و شریک خود را به دلیل اختلافات مالی به نقطه خالی از سکنه شهر کشانده و پس از قتل وی متواری شده است.
وی در ادامه گفت: تغییر مداوم محل سکونت و استفاده از اسامی مستعار جهت اشتغال به کارهای خدماتی روند شناسایی و دستگیری متهم را پیچیده کرده بود که در نهایت با تلاش ماموران نامبرده دستگیر و به قتل عمد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان تاکید کرد : پلیس در خصوص برخورد با افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.