. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26506 تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | 23:46 ب.ظ

فرماندار کهنوج: مجموعه دولت آماده تعامل با دستگاه قضایی است

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهنوج، ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان کهنوج با حضور در ساختمان دادگستری با رئیس جدید این اداره دیدار و گفت و گو کرد.   عطاپور وزیری فرماندار شهرستان  کهنوج به همراه  ایزدی  معاونت برنامه ریزی ؛  دکتر شهسواری بخشدار چاه مرید و حسینی بخشدار […]

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهنوج، ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان کهنوج با حضور در ساختمان دادگستری با رئیس جدید این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

 

عطاپور وزیری فرماندار شهرستان  کهنوج به همراه  ایزدی  معاونت برنامه ریزی ؛  دکتر شهسواری بخشدار چاه مرید و حسینی بخشدار مرکزی با آقای سهراب سالاری شهرستان کهنوج دیدار و گفت و گو کردند.

 

فرماندار کهنوج در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید دادگستری این شهرستان، به معرفی این منطقه پرداخت وگفت: “کهنوج همزاد انقلاب است”

 

وی افزود: در این شهرستان ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی وجود دارد و از همه آنها مهمتر، وجود مردمانی فرهنگی و مذهبی با بینش عمیق دینی و اسلامی است که آنها را در حمایت ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی زبانزد عام و خاص نموده است.

 

فرماندار  کهنوج در ادامه این دیدار اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی بیشتر دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی شاهد ارتقای هر چه بیشتر امنیت و اجرای عدالت در این منطقه باشیم.

 

آقای سالاری رئیس جدید دادگستری کهنوج نیز در این دیدار خدمت به مردم این منطقه را افتخاری بزرگ دانست و پیشگیری از بسیاری جرائم را نیازمند فرهنگ سازی و همکاری همه دستگاه های عنوان کرد و گفت : آماده تعامل با همه دستگاههای اجرایی هستیم .

انتشاردهنده:محمدعلی شاه محمدی


نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =