جشن بزرگ “ضامن آهو” در جیرفت برگزار شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، شب گذشته جشن بزرگ ضامن آهو در جیرفت با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خدام امام رضا (ع) و با حضور پرشور مردم و مسؤلان جیرفت با برنامه های شاد‌ و متنوع برگزار شد.

 

سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در آیین جشن میلاد امام رضا(ع) در جمع مردم جیرفت گفت: هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که جریان های سیاسی اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و اجازه ندهند که این اختلافات تا چهار سال دیگر باعث ایجاد آشفتگی در جامعه شود.
وی خاطرنشان کرد: همه ما با وجود هر گونه اختلاف سلیقه بایستی در کنار همدیگر زندگی مسالمت آمیزی را داشته باشیم.
خاتمی گفت: هم اکنون انتخابات تمام شده است و زمان حل کردن مشکلات جامعه فرا رسیده است و نباید اجازه دهیم تا اشخاصی با نیش و کنایه این وحدت را از بین ببرند.

مهندس حسین مشایخی عضو شورای شهر جیرفت و مسؤل برگزاری این جشن گفت: جشن بزرگ ضامن آهو هر ساله برگزار خواهد شد، وی از همه کسانیکه در برپایی این جشن همکاری و کمک داشتند تشکر کرد.

 


تصاویر: اسما انصاری