. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 26744 تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | 14:59 ب.ظ

آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ در دانشگاه جیرفت برگزار شد

به گزارش سایت  کنارصندل، آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ در دانشگاه جیرفت برگزار شد نماینده تام الاختیار در برگزاری این آزمون ها گفت: آزمون دوره های باآزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و آزمون […]

به گزارش سایت  کنارصندل، آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ در دانشگاه جیرفت برگزار شد

نماینده تام الاختیار در برگزاری این آزمون ها گفت: آزمون دوره های باآزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ با حضور بیش از دو هزار داوطلب در ۱۱ حوزه امتحانی در دانشگاه جیرفت بر گزار شد.

دکتر ستایی مختاری افزود: در آزمون فنی و حرفه ای بیش از یک هزار و ۳۰۰ داوطلب مرد و زن شرکت کرده بوده اند که ۶۰ درصد داوطلبین مرد و ۴۰ دصد را دختر تشکیل داده بود.

وی تصریح کرد: در این آزمون برای ۴۲ کد رشته امتحانی دانشجو پذیرش می شود که پذیرش در ۳۱ کدرشته براساس سوابق تحصیلی و پذیرش در ۱۱ کدرشته براساس آزمون است.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جیرفت ادامه داد: آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ نیز در جنوب کرمان تنها در دانشگاه جیرفت با حضور بیش از ۶۰۰ داوطلب برگزار شد.

دکتر ستایی مختاری بیان کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ برای ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها براساس آزمون است برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در دهه آخر شهریورماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

نماینده تام الاختیار در برگزاری این آزمون ها گفت: از همه دستگاه های اجرایی شهرستان بویژه فرمانداری، اداره اطلاعات، آموزش و پرورش، دانشگاه پیام نور، شهرداری، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اورژانس، پلیس راه، حلال احمر، نیروی انتظامی و آتش نشانیکه برای هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون تلاش کرده اند قدر دانی می نمایم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 2 =