جلسه بررسی مشکلات حوزه اشتغال روستایی و گردشگری شهرستان جیرفت برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، ظهر امروز جلسه بررسی مشکلات حوزه اشتغال روستایی و گردشگری با حضور فرماندار شهرستان جیرفت و مدیر کل سرمایه گذاری استانداری کرمان ،بخشداران شهرستان جیرفت و مجموعه اتاق بازرگانی و ادارات مربوطه برگزار گردید .

فرماندار شهرستان جیرفت گفت : از بدو ورود اتاق بازرگانی کار های بسیار خوبی انجام گرفته است و در آینده نه چندان دور شاهد رونق و توسعه منطقه خواهیم بود .ولی علیرغم همه زحمت های کشیده شده هنوز جای کار و تلاش وجود دارد .
وی گفت : شهرستان جیرفت با توجه به اقلیم آب وهوایی به عنوان کلکسیونی از نعمت های خدادادی است که باید شکر گذار آن ها باشیم .در بحث گردشگری در منطقه دلفارد و ساردوئیه در روزهای پایانی هفته دچار ترافیک سنگینی در این محور هستیم که نیاز به ایجاد زیر ساخت های لازم دارد و ما تا کنون نتوانسته ایم به نحو احسن از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم .
فرماندار شهرستان جیرفت در ادامه افزود : ما در بحث گردشگری ،زیارتی ،باستان شناسی ،اماکن تاریخی و……دارای ظرفیت های فرآوانی هستیم که نیاز به ایجاد زیر ساخت های لازم دارند . ما در منطقه نیاز به ایجاد دهکده گردشگری داریم .

فرماندار شهرستان جیرفت به منطقه آبگرم گور واقع در بخش ساردوئیه اشاره کرد و گفت : با ورود سرمایه گذار به این طرح و حمایت های دستگاه های متولی امروز ما شاهد رونق و اشتغال در منطقه آبگرم گور هستیم .

فرماندار جیرفت در ادامه افزود : در سال ۹۶ بحث تولید واشتغال ،اقتصاد مقاومتی اولویت کاری کلیه مدیران دستگاه های اجرایی می باشد .وی به اهمیت بحث گردشگری اشاره نمود و گفت : ما دارای ظرفیت و پتانسیل های گردشگری زیادی در منطقه هستیم اما از لحاظ زیر ساخت با مشکل روبرو هستیم و تا ما نقشه راهی در حوزه گردشگری نداشته باشیم موفق نخواهیم شد .