. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 26703 تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | 00:08 ق.ظ

فرماندار کهنوج در جلسه شورای اداری خبر داد;

در طرح مثلث توسعه اقتصادی ۲۰۲ میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی منعقد شده است

به گزارش سایت کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهنوج با حضورعطاپور فرماندار کهنوج ، حجت الاسلام افشارمنش  دکتر صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان کرمان  در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال شهرستان کهنوج نشان عضویت باشگاه تولید کنندگان و فروشندگان برق کشور به مددجویان کمیته امداد کهنوج […]

به گزارش سایت کنارصندل به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهنوج با حضورعطاپور فرماندار کهنوج ، حجت الاسلام افشارمنش  دکتر صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان کرمان  در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال شهرستان کهنوج نشان عضویت باشگاه تولید کنندگان و فروشندگان برق کشور به مددجویان کمیته امداد کهنوج اهدا شد.

 

دکتر صادقی در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال شهرستان کهنوج ضمن تبریک دهه کرامت گفت: بحث توانمند سازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد است.

 

وی افزود: با توجه به افزایش اعتبارات در سال جاری دغدغه جذب تمام اعتبارات تخصیص یافته کمیته امداد که حدود ۷ میلیارد تومان در شهرستان کهنوج است را داریم و از رؤسای بانک ها و ادارات خواست تا با تسهیل گری در زمینه پرداخت تسهیلات زمینه جذب کامل و صد در صدی اعتبارات را فراهم کنند.

 

دکتر صادقی در مورد توزیع جهیزیه در استان کرمان گفت: در سال گذشته ۲۵۰۰ جهیزیه شامل ۱۵ قلم کالای اساسی کاملا ایرانی به مددجویان کمیته امداد استان اهدا شده است و از سال های گذشته پرونده ای در نوبت اهدا وجود ندارد.

 

وی با اشاره به حفظ عزت نفس مددجویان کمیته امداد افزود: مددجویان کمیته امداد کاملا معتقد در بازپرداخت تسهیلات هستند و نباید در پرداخت وام نسبت به آن ها سخت گیری شود.

 

ابوذر عطاپور فرماندار کهنوج در این جلسه گفت:در راستای ایجاد اشتغال پایدار و‌توانمند سازی خانواده ها باید همگام با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی گام برداریم .

 

وی گفت: بانک ها در ارائه تسهیلات دقت و برنامه ریزی  لازم را نسبت به عدم برگشت اعتبارات انجام دهند و حداکثر همکاری را در پرداخت تسهیلات به متقاضیان داشته باشند.

 

وی افزود: در طرح مثلث توسعه اقتصادی ۲۰۲ میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی منعقد شده است که باعث ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان می شود.

 

وی خطاب  به روسای بانک ها گفت :  در بحث اشتغال سخت گیری نکنید و با ضامن معتبر مشکل مردم را حل کنید .

حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه شهرستان کهنوج ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) از کمک ۱۰۰ میلیونی خیرین به مددجویان و نیازمندان شهرستان در ماه مبارک  رمضان خبر داد و افزود: تسریع بخشیدن در پرداخت تسهیلات، مشاوره های مورد نیاز در مورد طرح های خود اشتغالی و پیوست فرهنگی این طرح ها از زمینه های ایجاد شغل پایدار در شهرستان است.

 

?در این جلسه نشان عضویت باشگاه تولید کنندگان برق کشور به تعدادی از مددجویان زن سرپرست کمیته امداد اهدا شد.

 

?در پایان این جلسه از  آقای شهرام امیری رئیس کمیته امداد پیشین کهنوج تقدیر و آقای مصیب محسنی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد شهرستان کهنوج معرفی شد.

انتشار دهنده:محمدعلی شاه محمدی


 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =