موانع موجود در کارخانه شیر پگاه جیرفت بررسی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت  کنارصندل، صبح امروز جلسه ورود سرمایه گذار وبررسی موانع موجود در کارخانه شیر پگاه جیرفت با حضور فرماندار شهرستان جیرفت و جناب آقای مهندس میرزایی مدیر کل سرمایه گذاری استانداری کرمان ومعاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری وکارشناسان اتاق بازرگانی شهرستان برگزار گردید .

فرماندار جیرفت در حاشیه این نشست گفت::کارخانه شیر پگاه جیرفت در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسیده است و ۲۰ سال از تاسیس آن میگذرد ودر گذشته دارای ۱۸ تن ظرفیت تولید در روز بوده که در حال حاضر به ۵ تن در روز کاهش پیدا کرده است که عوامل متعددی از جمله مستهلک بودن دستگاه ها ،تاسیسات وغیره باعث بروز این مشکلات شده است .
وی گفت : با توجه به اینکه دستگاه ها ی موجود در کارخانه سالیان طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند و مستهلک می باشند کارخانه دارای مشکلاتی می باشد که تولید آن توجیه اقتصادی ندارد در حال حاضر نیاز به ورود سرمایه گذار به کارخانه داریم تا بتواند با دانش روز و استفاده از دستگاه های پیشرفته در خطوط تولید و بسته بندی باعث تولیدی شود که توجیه اقتصادی داشته باشد .
وی در این نشست عنوان کرد :توجه دولت و دولتمردان در شهرستان جیرفت به مسائل زیر بنای بوده است تا بتوانند از ظرفیت های کشاورزی ،گردشگری ،صنعت ،کارخانه جات ،معادن و….. به صورت بهینه استفاده گردد .
فرماندار شهرستان جیرفت در ادامه افزود :کارخانه های متعددی از جمله مجموعه صنایع غذایی ویس و کارخانه پگاه جیرفت و…. دارای زیر ساخت های لازم هستند اما دچار مشکلاتی شده اند که نیاز به توجه دارند که به امید خداوند در تلاش هستیم با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی شاهد رونق دوباره این کارخانجات در منطقه باشیم.