گفتگوی فرماندار رودبارجنوب با خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودبارجنوب، عطا ناوکی فرماندار رودبارجنوب درجمع اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، این روز مهم را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت و افزود: خبرنگاری یک عشق و هنر است و می توان گفت خبرنگاران سربازان خط مقدم عرصه فرهنگ و هنر هستند.
فرماندار رودبارجنوب در این جلسه با اشاره به لزوم اطلاع رسانی در خصوص خدمات دولتی انجام شده ،گفت:در این زمینه خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند همراه و همیار خوبی برای دولت باشند
ناوکی در ادامه به خدمات دولت در سطح شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و افزود:دولت تدبیر و امید در طول چهار سال اخیر در تمامی زمینه ها بصورت پیوسته و هم عرض مشغول خدمات رسانی بوده و این روند ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید ،افتتاح و اجرای بیش از ۱۰ مجتمع آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است افزود:شاخص آب روستایی از ۴۷ درصد در سال ۹۳ به ۷۶ در پایان سال مالی جاری ارتقا خواهد یافت.
وی همچنین به احداث بیش از ۴۰ بوستان تفریحی ورزشی و زیر سازی معابر در سطح بیش از ۱۰۰روستا واحداث ۲۰۰۰کیلومتر راه روستایی اشاره کرد و گفت:توسعه روستاها با هدف تحقق مطلوب تر سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت می باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب به کارهای انجام شده در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست نیز اشاره کرد و گفت: اجرای بیش از۸هزار هکتار آبیاری تحت فشار،۴۰هکتار بیان زدایی و اجرای طرح ترسیب کربن و همچنین پروژه احیا تالاب جازموریان در حال پیگیری است.

 
ناوکی در خصوص عمران شهری در دو شهر رودبار و زهکلوت اشاره کرد و افزود:با وجود کاستی ها و مشکلات فراوان مالی که گریبان گیر شهرداری این دو شهر می باشد اما احداث فضای سبز، میادین و خیابان های متعدد همراه با اسفالت و جدول گذاری به شکل قابل ملاحظه و وسیعی در حال انجام است
وی اجرای ۴۰۰ طرح هادی روستایی،اعطای ۱۷۰۰۰ فقره تسهیلات جهت احداث مسکن از سال ۹۳ تاکون را نیز از خدمات دولت در بخش بنیاد مسکن عنوان کرد.
وی برق دار شدن ۲۲ روستا،رفع افت ولتاژ در ۴۰۰ نقطه و مکان و همچنین رفع مشکل آب شرب شهری در رودبار را در خصوص خدمات دولت ذکر کرد و افزود:احداث۴۰ خانه بهداشت،حضور پزشکان متعدد و خدمات بهداشتی در خصوص تامین بهتر سلامت مردم نیز قابل تقدیر می باشد.
فرماندار رودبارجنوب در ادامه با بیان اینکه رودبارجنوب در سایه تعامل و وحدت مدیریتی و سیاسی که در خود دارد ،در مسیر شکوفایی حرکت می کند همچنین افزود:ورود بخش خصوصی و موسسات اقتصادی و صنعتی در رودبارجنوب نوید بخش آینده ای زیبا برای این شهرستان می باشد
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا،قرارگاه قدس ، آستان قدس رضوی و سایر موسسات و خیرین از جمله موسسات و شرکت های حاضر در شهرستان رودبارجنوب بودند که ناوکی خدمات آنها را نوید بخش ذکر کرد.
فرماندار رودبارجنوب در پایان با بیان اینکه روند تلاش و آبادانی در رودبارجنوب ادامه دارد افزود:در هفته دولت پروژه گازرسانی به بهره برداری خواهد رسید و تعداد ۹ روستای بزرگ در طول مسیر خط انتقال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
لازم به ذکر است فرماندار رودبارجنوب در پایان این جلسه با ارائه لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای حاضر در جلسه تقدیر نمود.