۱۴ نفر متهم تحت تعقیب دستگیر و ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در جیرفت توقیف شدند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۴نفر متهم تحت تعقیب و توقیف ۲۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

سرهنگ “رضا محمدرضایی”  گفت: در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جیرفت، مأموران انتظامی این شهرستان از نقاط جرم خیز و آلوده طی ۲۴ ساعت گذشته بازرسی به عمل آوردند.

وی اضافه کرد: طی اجرای این طرح با ۴۸ دستگاه خودرو شیشه دودی برخورد و ۲۷دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل ۱۶ دستگاه خودرو و ۱۱دستگاه موتورسیکلت ، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی عدم استفاده از کمربند ایمنی، نصب شیشه دودی و همراه نداشتن مدارک شناسایی را از جمله تخلفات رانندگان این وسایل نقلیه عنوان کرد.

محمدرضایی اظهار کرد: ماموران همچنین در اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۴نفر متهم تحت تعقیب و ۳ نفر اراذل و اوباش شدند.

وی افزود: در مدت انجام این طرح سه فقره سرقت کشف و سه نفر سارق نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .
جانشین انتظامی شهرستان جیرفت هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و با اشاره به نقش مردم در برقراری نظم و امنیت، از شهروندان درخواست کرد: در جهت اجرای هرچه بهتر این گونه طرح ها با پلیس همکاری کنند