اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش جبالبارز جیرفت برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز چهارشنبه، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش جبالبارز شمالی جیرفت با حضور حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت، امام جمعه، بخشدار و شهردار بخش جبالبارز و دیگر اعضاء شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.

 
حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان در اولین جلسه از شورای فرهنگ عمومی بخش جبالبارز به وظایف و ظرفیت های شورای فرهنگ عمومی در دولت محترم تدبیر و امید پرداخت و افزود: دولت تدبیر و امید با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه فرهنگ ایجاد نموده، توانسته است بستری را جهت انجام کارهای بزرگ فرهنگی ایجاد نماید تا با رویه ای مطلوب به فعالیت های فرهنگی بپردازیم.
وی در بحث تحقق عدالت فرهنگی مطرح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان در نظر دارد در همه شهرستان ها و بخش های تابعه که ائمه جمعه در حال فعالیت هستند شورای فرهنگ عمومی را ایجاد نماید.
اسحاقی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تابلو و تمثال شهداء گرانقدر را در بخش جبالبارز نصب خواهیم کرد و این به عنوان طرح ماندگار فرهنگی برای خانواده عزیز شهداء به شمار می آید.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان خطاب به اعضاء شورای فرهنگ عمومی بخش جبالبارز در رابطه با فعالیت های فرهنگی که در نظر است در این بخش پیاده شود گفت: ما به عنوان متولیان عرصه فرهنگ پیگیر راه اندازی بنیاد فرهنگی و ادبی و همچنین راه اندازی سینما سیار جهت اکران فیلم های به روز ایران برای مردم بخش جبالبارز هستیم.
حسین اسحاقی در ادامه اظهار داشت: ایجاد روحیه فرهنگ جهاد و شهادت، از جمله مهم ترین برنامه های فرهنگی است که در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان قرار دارد که بحمدالله با روند رو به پیشرفت خوبی روبه رو بوده است.