معاون سیاسی اجتماعی استانداری کرمان از بیمارستان صحرایی و پروژه های عمرانی و کشاورزی رودبارجنوب بازدید کرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودبارجنوب، صبح روز گذشته معاون سیاسی اجتماعی استانداری کرمان با حضور در شهرستان رودبارجنوب از بیمارستان صحرایی و پروژه های عمرانی و کشاورزی این شهرستان بازدید نمود.
حمید ذکاء اسدی به اتفاق ناوکی فرماندار رودبارجنوب و مسئولان محلی با حضور در بیمارستان سید الشهدا این شهرستان از بخش های مختلف این بیمارستان که به عنوان قسمتی از بیمارستان صحرایی است بازدید نمودند.
این بیمارستان بصورت صحرایی به مدت یک هفته توسط بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کرمان و گروه جهادی بقیه الله (عج) تهران در دو بخش مرکزی و جازموریان به شهروندان رودباری خدمات ارائه می کند.
عطا ناوکی فرماندار رودبارجنوب در حاشیه این مراسم بیان داشت: خدمات اولیه در درمانگاهی که در مدرسه شهید سالمی شهر رودبار دایر شده است ارائه می شود و بیمارانی که نیازمند مراقبت و جراحی هستند به بیمارستان سید الشهدا این شهر منتقل می شوند.
وی همچنین با بیان اینکه خدماتی نظیر چشم پزشکی، دندانپزشکی، جراحی، زنان و اطفال، قلب و سایر زمینه ها تا ۳۰ مرداماه قابل انجام می باشد افزود: در حوزه میانداران از توابع بخش جازموریان خدمات دندانپزشکی توسط ۱۴ متخصص قابل ارائه می باشد.

 
در ادامه این مراسم ذکاء اسدی معاون سیاسی اجتماعی استانداری به اتفاق ناوکی فرماندار ،ساردوئی معاون سیاس اجتماعی فرمانداری ،قانعی فرد بخشدار جازموریان با حضور در روستای تکل حس از توابع بخش جازموریان ،از پروژه های عمرانی و کشاورزی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که معین اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبارجنوب است بازدید نمود.