آئین تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان رودبار برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل‌، صبح امروز آئین تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در رودبارجنوب برگزار شد.
این مراسم که در محل مسجد ابوالفضل شهر رودبار برگزار شد گروهی امام جمعه ،ناوکی فرماندار و مختاری رئیس دادگستری این شهر نیز حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه منتخبین شورای اسلامی باید قدردان رای و نظر مردم نسبت به انتخاب خود باشند گفت: کسانی که به عنوان اعضای شورای اسلامی در سطح شهرها و روستاها خدمت می کنند باید نظر و عمل منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی پرهیز از باند بازی و مسائل جناحی را مهم عنوان کرد گفت:هرگاه رویه خودبینی و تعصب زیاد در اندیشه فردی واقع شود شکست ره آورد آن خواهد بود.

 
در ادامه این جلسه عطا ناوکی فرماندار رودبار جنوب با اشاره به اینکه وجود مشکلات و چالش های متعدد در جامعه بیداد می کند افزود: هیچکس حق ندارد در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند و باید در زمینه های اقتصادی،فرهنگی و معیشت مردم ،دولت را کمک کنیم.
وی با بیان اینکه ریشه کن کردن فقر و بیکاری تنها به کمک مالی محدود نمی شود افزود: غلبه بر مشکلات موجود اندیشه و برنامه مطلوب را می خواهد.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه شورهای اسلامی وظایف خطیر و متعددی دارند گفت:شوراها با نظارت دقیق بر کار دهیاران و شهرداران می توانند بخش چشمگیری از تنگناهای فعلی را حل و فصل نمایند.
وی پیگیری مطالبات و مشکلات مردم،تشکیل به موقع جلسات ،ونظارت بر اجرای صحیح پروژه ها را نیز مفید برشمرد.
ناوکی همچنین در توصیه به اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با تکیه بر وحدت کلمه و دوری از اختلافات ممکن،تلاش کنید بیشترین بهره وری را از جلسات و مصوبات بدست آورید.
فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی بازوان توانمند دولت در سطح روستاها و شهرها هستند گفت:اعضای شوراهای اسلامی با کمک یکدیگر می توانند زمینه ایجاد امنیت پایدار و دستیابی به فرهنگ عمومی مطلوب را فراهم نمایند
وی در ادامه با بیان اینکه مردم به شما اعتماد کردند و لذا باید با اولویت بندی مشکلات مردم و خدمت صادقانه این اعتماد را پاسخ دهید.
ناوکی اختلافات احتمالی را ویرانگر برشمرد و گفت:توسعه و پیشرفت فعلی رودبارجنوب را مرهون تعامل و اتحاد موجود میان مدیران و مسئولان ذکر کرد.
وی انتخاب دهیار و شهردار توانمند را از وظایف مهم شوراها ذکر کرد و گفت:در این خصوص بی طرفانه و خردمندانه عمل کنید.

 
در ادامه این جلسه مختاری رئییس دادگستری با یادآوری برخی قوانین، از اعضای شورای اسلامی جدید خواست با پایبندی به قانون خدمت رسانی به شهروندان را در دستور کار خود قرار دهند.
ادامه این جلسه با ارائه گزارش عملکرد شورای دوره چهارم، توسط روح اله سنجری نمایند شورای جدید و از اعضای دوره قبلی و همچنین ادای سوگند توسط اعضای جدید شورای شهر و روستا همراه بود
یادآور می شود در شهرستان رودبارجنوب در پنجمین دوره شورای اسلامی، ۱۰ نفر به اعضای شورای شهرهای رودبار و زهکلوت و ۵۶۰ نفر به عنوان اعضای شورای روستا به مدت چهارسال به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.