اصحاب رسانه در جیرفت، صادقانه خدمات دولت و نظام را انعکاس خواهند داد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، علی سعیدی خبرنگار صداوسیما و مسؤل کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامی داشت هفته دولت در شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران گفت : اصحاب رسانه ها در هفته دولت با انعکاس فعالیتها و خدمات دولت ونظام گام به گام در راه توسعه و پیشرفت کهن دیار جیرفت تلاش خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه امروز رسانه های جنوب استان کرمان و شهرستان جیرفت نخواهند گذاشت خواب کسانی که نقشه تفرقه را در این منطقه طراحی کرده اند تعبیر شود افزود: همه ما بعنوان نمایندگان رسانه ها به جای خود انتقادات و حرفهایی هم داریم که آن هم بیان مطالبات مردم از دولت است.

سعیدی ظرفیت رسانه ای جنوب استان کرمان را فرصتی مناسب برای کمک به توسعه و آبادانی منطق دانست وگفت: امروز کسانی که در عمل دل در گرو برون رفت شهرستان جیرفت از مشکلات و روند رو به رشد آن دارد بایستی با کنار گذاشتن حاشیه ها بر قطار یک دلی در این شهرستان سوار شود تا زمینه ارتقای این شهرستان در همه زمینه ها فراهم شود.

 

مسؤل کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامی داشت هفته دولت در شهرستان جیرفت افزود: جیرفت با همه داشته های ارزشمند امروز آنطور که باید وشاید به جایگاه اصلی خود نرسیده است به طوری که جای جای جیرفت امروز به کارگاه کار و تلاش و خدمت تبدیل شده است.

 

وی نقش تاثیر گذار رسانه ها در به حرکت افتادن چرخهای توسعه ای را یادآور شدو گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاشهای کسانی است که زمینه خادمی برای آنان در دولت فراهم شده است .

علی سعیدی تلاش برای انعکاس مطالبات مردم و پاسخ گرفتن از مسؤلان را از وظایف ذاتی رسانه ها برشمرد وگفت: مسؤلان ما هم نباید در مقابل انتقادات و انعکاس مطالبات مردمی نگران و ناراحت شوند چرا که با بردباری و صبوری زمینه را برای تقویت روحیه مطالبه گری مردم شهرستان جیرفت فراهم نمایند.

وی تفرقه را بدترین سم بر پیکره داخلی شهرستان جیرفت دانست و گفت: با ایجاد روحیه مهربانی و همراهی می توان زمینه آبادانی بیشتر این شهرستان را فراهم نمود.