. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 27334 تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 | 21:47 ب.ظ

در جلسه تجلیل از آزادگان و اصحاب رسانه:

از تمبر یادبود آزاده قهرمان، دکتر یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد رونمایی شد

به گزارش سایت کنارصندل، عصر امروز شنبه چهارم شهریورماه ۹۶ مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز جیرفت و اصحاب رسانه شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در سالن اجتماعات دانشگاه جیرفت برگزار و از تمبر آزاده قهرمان دکتر یحیی کمالی پور نماینده محترم مردم نجیب شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد. مراسم با تلاوت […]

به گزارش سایت کنارصندل، عصر امروز شنبه چهارم شهریورماه ۹۶ مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز جیرفت و اصحاب رسانه شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در سالن اجتماعات دانشگاه جیرفت برگزار و از تمبر آزاده قهرمان دکتر یحیی کمالی پور نماینده محترم مردم نجیب شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

مراسم با تلاوت قرآن توسط بهروز محمدی خبرنگار و مدیرمسؤل نشریه استدلال آغاز شد و در ادامه عزت الله سالاری آزاده و رئیس دفتر نماینده ضمن تبریک و خیرمقدم به خبرنگاران، گفت: توصیف رشادتها و سختی های آزادگان از زاویه های پنهان جنگ تحمیلی است.

وی با بیان خاطرات اسارت افزود: آزادگان ما گر چه جسمشان اسیر بود ولی روحشان آزاد بود و هشت سال اسارت را با افتخار تحمل کردند و امروز آزادگانی مانند دکتر کمالی پور در عرصه ای دیگر به خدمت و جانفشانی در راه نظام و انقلاب مشغولند.
سالاری بیان کرد: ما وارث خون و راه افرادی هستیم که در آن ایام سختیها و مرارتهای اسارت را تحمل کردند و امروز باید قدرشناس آنان باشیم.

در این مراسم که با طنزخوانی شاعر و خبرنگار جیرفت، علیجان سلیمانی همراه بود آزاده قهرمان دکتر یحیی کمالی پور نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد ضمن گرامیداشت مقام خبرنگار و هفته دولت گفت: آزادگان سربازان بی ادعای مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: در عرصه مبارزه با دشمن در حوزه جنگ میتوانیم پیوندی بزنیم میان نسل جدید و آزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی.

کمالی پور بیان کرد: بنای تقدیر امروز، رابطه عمیق و تنگاتنگ اصحاب رسانه و آزادگان است و آرامش امروز کشورمان در دریای پر تلاطم منطقه حاصل رشادتهای آزادگان است.

نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: قلمی که برای رضای خدا و دفاع از آرمانهای خدا زده شود برای همیشه ماندگار است و از بین رفتنی نیست.

وی گفت: مسائل زیرساختی و مهم شهرستان را از روز اول با فرماندار جیرفت اولویت بندی و شروع به پیگیری کردیم، ده مورد انتخاب و در سفر معاون اول رئیس جمهور به جیرفت تقدیم ایشان شد، گاز مصوبه گرفت و همانطور که در سطح شهر مشاهده میشود که در حال اجرا شدن است، ریل گذاری راه آهن پنجاه میلیارد اعتبار گرفت و به مناقصه گذاشته شده که طی یکی دو ماه آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی میشود، همچنین مبلغ چهار میلیارد تومان برای فرودگاه اختصاص یافت و پروازها به سه پرواز‌ در هفته افزایش یافته، در روستاهای جبالبارز و ساردوئیه انقلابی در بحث آسفالت گرفت و خدمات بسیاری که بزودی در مجله ای جهت استحضار مردم منتشر میشود، مردم نجیب شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد شایسته بهترینها هستند و من همه تلاشم را در جهت مصالح مردم با همه توان به کار خواهم گرفت.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل و اهدای لوح سپاس به خبرنگاران و جانبازان از تمبر یادبود آزاده قهرمان دکتر یحیی کمالی‌ پور نماینده محترم مردم نجیب شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد رونمایی شد

همچنین از خانواده خبرنگار شهید عمرانی تجلیل شد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + دو =