سردخانه و سورتینگ بسته بندی با ظرفیت ۲ هزار تن در جیرفت افتتاح شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، ظهر امروز سردخانه و سورتینگ بسته بندی (نور)  با ظرفیت ۲ هزار تن در روستای دولت آباد جیرفت با حضور مسئولان شهرستان جیرفت افتتاح شد.
سید یعقوب موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در حاشیه این افتتاح گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی واقعی و در عمل در این منطقه در حال اجرایی شدن است.
وی با بیان اینکه در جنوب کرمان ۴۹ سردخانه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن داریم، تصریح کرد: باید ظرفیت این منطقه به ۵۰۰ هزار تن برسد.
وی با اشاره به اینکه در این منطقه کمبود سردخانه داریم، گفت: بسیاری از محصولات خرما و بذر سیب زمینی ما در سردخانه های اصفهان با توجه به کمبود سردخانه در این منطقه نگهداری می شود.
موسوی افزود: با توجه به اینکه جنوب کرمان منطقه کشاورزی است سردخانه نیاز مهم و ضروری این منطقه است که می طلبد جوانان به سمت راه اندازی سردخانه سوق پیدا کنند.
وی اظهارداشت: این سردخانه با یک میلیارد و ۵۰۰ تومان هزینه شخصی و ۸۲۰ میلیون تومان نیز از صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
موسوی افزود: این مجموعه با ظرفیت ۲ هزار تن و با اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم راه اندازی شد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: این مهم دهمین سورتینگ در جنوب کرمان است.
وی با بیان اینکه این مجموع دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد را پوشش می دهد، اظهارداشت: برای تکمیل کامل این پروژه به ۲ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز است.

محمد‌ درویش زهی سرمایه گذار و سردخانه دار روستای دولت آباد از همکاری نماینده، فرماندار، رئیس سازمان، مدیر جهاد کشاورزی و بخشدار مرکزی جیرفت در ایجاد این سردخانه تشکر کرد