دو کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی در روستای کنارصندل کلنگ زنی شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 

به گزارش سایت کنارصندل، ظهر روز شنبه چهارم شهریور،  ۲کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی در روستای کنارصندل با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط مسئولان کلنگ زنی شد.
مهندس علی سالاری  در حاشیه کلنگ زنی خط انتقال آب روستای کنارصندل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی به روستای کنارصندل با لوله ۲۰۰ امروز کلنگ زنی شد و بزودی به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ نفر از کشاورزان این روستا از این خط انتقال بهره مند می شوند، تصریح کرد: ۹۰ هکتار از اراضی این منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.
سالاری افزود: با اجرای این طرح اراضی و باغات نیز به آبیاری تحت فشار مجهز می شوند.
وی با بیان اینکه اعتبار این خط انتقال ۲۰۹ میلیون تومان است، عنوان کرد: همچنین ۷۲۰ میلیون تومان نیز برای اجرای آبیاری تحت فشار هزینه شده است.
سالاری با تاکید بر اینکه به دنبال طرح های تجمیع آب هستیم، افزود: با اجرای این طرح ها کشاورزان می توانند به صورت عادلانه از آب کشاورزی استفاده کنند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت افزود: بنا داریم برای تمامی روستاهای که نیاز به خط انتقال دارند این مهم را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی از کشاورزان در تمامی طرح ها به صورت جدی در تمامی زمینه های کشاورزی حمایت می کند.

بهادر جوشن رئیس شورای اسلامی روستای کنارصندل، ضمن تشکر از حمایتهای نماینده، فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی جیرفت و رئیس مرکز خدمات کشاورزی دریاچه در اجرای این خط لوله گفت: اجرای این طرح از نیازهای اصلی مردم روستا بود که مانع از هدررفت آب میشود.