. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 27426 تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396 | 15:34 ب.ظ

فرماندار جیرفت در جمع پرسنل انتظامی این شهر گفت:

نیروی انتظامی در اوج کمبود امکانات دست به کارهای بزرگی زده است

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز فرماندار جیرفت در جلسه ای که به مناسبت هفته دولت با حضور فرمانده انتظامی ، معاونین و روسای پلیس های تخصصی این شهرستان برگزار شده بود ، ضمن تقدیرازعملکرد پرسنل انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهروندان ، گفت: نیروی انتظامی در اوج کمبود امکانات دست به کارهای بزرگی […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز فرماندار جیرفت در جلسه ای که به مناسبت هفته دولت با حضور فرمانده انتظامی ، معاونین و روسای پلیس های تخصصی این شهرستان برگزار شده بود ، ضمن تقدیرازعملکرد پرسنل انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهروندان ، گفت: نیروی انتظامی در اوج کمبود امکانات دست به کارهای بزرگی زده است.

احمد امینی روش با بیان اینکه : پرسنل انتظامی درر راستای تامین نظم و امنیت شهروندان،با تلاش شبانه روزی و تاصی از فرهنگ ایثار واز خود گذشتگی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته ، گفت : امروز مردم به این پلیس افتخار می کنند و حضورپرسنل مایه غرور و آرامش مردم است.

وی گفت : امروز به پلیس خودمان افتخار می کنیم و به خودمان می بالیم علیرغم اینکه در کشورهای همسایه جوی خون جاری است ، به برکت خون شهدا ، تلاشها و از خود گذشتگی نیروهای مسلح در خصوص امنیت در منطقه حرف اول را می زنیم و این افتخار بزرگی برای پلیس ماست که ارزش آن با هیچ معیاری قابل سنجش نیست و نزد خداوند پاداش زیادی دارد.

 

وی با یاد آوری اینکه امنیت زیربنای توسعه و رونق اقتصادی است ، گفت : خوشبختانه با تلاشهای نیروی انتظامی در برقراری امنیت ، امروز شاهد امنیت قابل قبولی هستیم و هیچ شرور شناسنامه داری در جنوب نداریم که در سایه همین امنیت شاهد رونق اقتصادی و حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف هستیم مختلف هستیم.

 

فرماندار جیرفت در ادامه با بیان اینکه احساس امنیت یک محصول مشارکتی است و بدون مشارکت مردم در هیچ عرصه ای موفق نمی شویم ، گفت : امروز مردم و مسئولان نباید انتظار داشته باشند که نیروی انتظامی به تنهایی امنیت را فراهم نماید ، بلکه باید همراه و همگام با پلیس در این زمینه گام بردارند.

 

در این دیدار فرمانده انتظامی جیرفت ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان “رجایی” و “باهنر”؛ ، گفت : این شهیدان با وفاداری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه و دشمنی پروانه وار سوختند.

وی خاطر نشان کرد : بی‌شک سیره شهیدان “رجایی”” و” باهنر” که تجلی آن در عشق و علاقه به مردم و تلاش برای سازندگی ایران اسلامی می باشد، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی را رقم زد و این سیره و منش خدمت خالصانه در اذهان دوست داران انقلاب اسلامی تا ابد به یادگار خواهد ماند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان تاکیدد کرد: نیروی انتظامی تحت رهبری ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) برای حراست از استقلال و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای افتخارآمیز و قدرت آفرین آن همواره با الهام از آموزه های حماسی دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، از زحمات فرماندار شهرستان در راستای خدمت به شهروندان ، توسط فرمانده انتظامی با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پنج =